Anul trecut, compania Elmas, din Brasov, specializata in productia, comercializarea si instalarea de echipamente pentru ridicat si ascensoare, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 14 milioane de euro, iar pentru exercitiul financiar curent este prognozata o crestere a incasarilor cu 10%. "Estimarea inaintata se fundamenteaza pe contractele importante semnate in ultimul timp, precum si pe consolidarea activitatilor de livrare pe pietele externe. Trebuie mentionat ca, in acest moment, la nivel national, detinem o cota de piata de 8% pe segmentul de ascensoare. Bazandu-ne pe experienta castigata in domeniu si folosind subansambluri de calitate inalta in componenta ascensoarelor Elmas, putem pune la dispozitia clientilor nostri produse personalizate (non-standard), care se pliaza in mod optim pe solicitarile acestora. Recent, am demarat un proces de colaborare cu compania Mitsubishi Elevators & Escalators (parte componenta a concernului Mitsubishi Electric), astfel incat incepand cu luna ianuarie a anului in curs am demarat procesul de comercializare in Romania a unei game diverse de ascensoare si scari rulante standard, fabricate de renumita companie japoneza. Trebuie mentionat faptul ca asiguram paleta completa de servicii (consultanta, proiectare, montaj si service) inclusiv pentru acest tip de instalatii. Odata cu dezvoltarea companiei, a fost luata decizia infiintarii unui compartiment de proiectare, conceptie si design, prin intermediul caruia asiguram servicii specifice pentru fabricatia unor produse si solutii adaptate, care raspund celor mai exigente solicitari din domeniu. Ne-am asigurat, astfel, capacitatea de a promova in mod continuu modele si aplicatii inovatoare in domeniul electrotehnicii industriale, care pot fi ulterior inglobate cu usurinta in gama de ascensoare Elmas. Sprijinim aceasta activitate si prin lansarea, in ultima parte a lui 2011, a unui laborator propriu de incercari, care va contribui in mod activ la perfectionarea activitatii de cercetare aplicativa. In ceea ce priveste impactul recesiunii economice asupra firmei noastre, scaderea drastica inregistrata in ultimii ani, a numarului de proiectele noi in sectorul imobiliar si nu numai, a condus si la contractarea vanzarilor companiei Elmas, insa am reusit, intr-o anumita masura, sa contracaram acest element negativ prin cresterea comenzilor si lucrarilor de montaj pe diverse piete externe, unde conjunctura generala este mai favorabila", a declarat Marius Paraipan, director de marketing al Elmas. Pentru informatii suplimentare,
www.elmas.ro