Din punct de vedere financiar, la sfarsitul lunii septembrie vanzarile Geve Com au fost de 10 milioane de lei, cu 15% mai mari fata de perioada similara a lui 2013. "In 2014, desi echipa noastra a depus eforturi suplimentare, piata de profil a stagnat, iar sentimentul general a fost unul de precautie. Am intreprins numeroase masuri care sa incurajeze cresterea incasarilor (dublarea fortei de vanzari, dezvoltarea semnificativa a activitatii diviziei online - www.gtools.ro), imbunatatirea substantiala a operativitatii, insa nu putem spune ca primele noua luni din acest an au generat cresterea asteptata. Intarzierea lansarii proiectelor noi, invocata de majoritatea partenerilor nostri, a amanat redresarea. Lucrul imbucurator a fost constituit de disparitia indisciplinei financiare - fenomen devenit o regula in anii trecuti. Toti partenerii si-au onorat obligatiile la timp sau cu mici intarzieri, dar nu au fost consemnate blocaje majore la plata. Odata cu finalizarea perioadei electorale, asteptam revigorarea pietei. Proiecte in asteptare exista, iar acestea trebuie doar demarate. In acelasi timp, gama noastra de produse si servicii a fost completata si imbunatatita. De aceea, suntem optimisti si pregatiti pentru demararea relansarii a cererii. In fiecare an asteptam necesarele investitii in infrastructura si nu identificam niciun motiv pentru care acestea sa nu fie demarate din 2015, in conditiile in care fonduri exista, acestea trebuind doar sa fie gestionate corect. Obiectivul nostru este sa echipam in continuare profesionistii din domeniu, care sunt atenti la calitatea produselor folosite. Acestora le furnizam o gama formata din peste 30.000 articole, incluse in categoriile: echipamente de protectie, scule pentru constructii, materiale abrazive, solutii pentru sudura si taiere, masini electrice, organe de asamblare si sisteme de fixare, produse metalurgice, vopsele si instalatii sanitare. Ponderea cea mai mare o au produsele metalurgice, gratie volumelor mari comercializate. Cel mai puternic am dezvoltat insa grupa echipamentelor de protectie, propunandu-ne sa devenim un furnizor de prestigiu pe acest segment. Din punct de vedere geografic, ne focalizam, in principal, pe Bucuresti si Ilfov, unde suntem prezenti de peste 20 ani. Prin suportul online am reusit sa accesam si alte zone alte tarii, regiunea din vestul Romaniei dovedindu-se o piata promitatoare. In ceea ce priveste investitiile, intentionam sa marim capacitatea logistica, prin extinderea suprafetei de depozitare si automatizarea proceselor specifice, in scopul reducerii duratei de livrare a produselor. Totodata, vor fi alocate fonduri pentru sistematizarea serviciilor de sudura, taiere si prelucrari mecanice", a declarat Florin Ghita, managing partner al societatii. Pentru informatii suplimentare, click
aici