PDF, 6 pag A4
Pret: 18 EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
|
Domeniul:
PLACI CERAMICE & ADEZIVI
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra - Elena Mitea
|
Data actualizare: 27 apr 2012 |
Sumar: click aici
Se estimeaza stabilizarea vanzarilor de adezivi si placi ceramice
Vanzarile de adezivi, mortare uscate si placi ceramice s-ar putea stabiliza in 2012, dupa trei ani de scadere, potrivit estimarii managerilor companiilor din domeniu. Atsfel, factori precum posibila intensificare a programului national de reabilitare termica (datorita infuziei de fonduri europene anuntata la finele anului trecut), precum si eventualele avantajate aduse de perioada electorala reprezinta pilonii de baza pentru concretizarea acestor previziuni. Dupa o perioada in care principalul criteriu de achizitie a acestor materiale de constructii a fost reprezentat de pret, utilizatorii se reorienteaza in prezent, cu precadere spre produse eficiente si de inalta calitate. Principalele obiective ale companiilor constau in majorarea volumelor de vanzari si cresterea cifrelor de afaceri, insa o importanta deosebita va fi acordata diversificarii portofoliilor de produse si investitiilor in cercetare si dezvoltare pentru lansarea de sisteme adaptate celor mai exigente solicitari. Piata interna de adezivi si mortare uscate se va mentine, in 2012, la nivelul anului trecut, dupa ce in 2011 a inregistrat o noua contractie, evaluata de reprezentantii companiilor din domeniu la 15%-20% fata de precedentele 12 luni. Astfel, primele semnale de crestere a pietei materialelor de constructii vor aparea in 2013 din zona produselor grosiere, care vor genera si majorarea livrarilor de mortare si adezivi. O contributie semnificativa la revigorarea acestui domeniu de activitate ar putea fi adusa de intensificarea programului de reabilitare termica a blocurilor de locuinte, care, daca s-ar concretiza, va avea un aport important la vanzarile companiilor din bransa. Din pacate, pana in prezent, Guvernul si autoritatile locale nu s-au implicat suficient in program, ritmul de implementare a reabilitarilor fiind lent, iar fondurile - insuficiente. Pe langa proiectele coordonate de administratia publica, un segment de piata cu potential ridicat este cel al reabilitarilor realizate pe cont propriu de asociatiile de proprietari. De asemenea, proiectele de renovari si reparatii vor reprezenta, in continuare, principalele lucrari ce vor sustine vanzarile producatorilor specializati, insa, pentru ca acest segment sa fie intr-adevar profitabil, este necesara relansarea politicii de creditare. In ceea ce priveste initierea de proiecte noi (ansambluri rezidentiale, centre comerciale sau cladiri de birouri), aceasta depinde in special de strategia nationala de taxe si impozite, care, in acest moment, nu este atractiva pentru investitori.
|
Varianta demonstrativa: click aici! |
Descriere:
Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Agenda Constructiilor la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Sunt incluse date statistice, analize si comentarii ale reprezentantilor companiilor: Adeplast, Baumix, Baumit, Henkel, Duraziv, Ital-Kol, Sika, Celco, Kai, Pazo Grup, Regata, Undefasa, Villeroy & Boch, Geberit si altele. |
Informatii suplimentare: Urmatoarea analiza tematica a pietei de placi ceramice si obiecte sanitare va fi disponibila in primul trimestru al anului 2013.
|
|