Agenda Constructiilor
Vineri, 03 Mai 2024
STIHL
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - FCC si WeBuild conduc asocierile ce vor electrifica CF Poieni-Alesd si Alesd-Frontiera
FCC si WeBuild conduc asocierile ce vor electrifica CF Poieni-Alesd si Alesd-Frontiera
Infrastructura Publicat de Stelian DINCA 21 Oct 2022 10:42
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA va informeaza ca au fost desemnate ofertele castigatoare la procedurile de licitatie publica pentru achizitia serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor de electrificare si modernizare a infrastructurii si suprastructurii feroviare pe sectiunile POIENI - ALESD (LOTUL 3) si ALESD - FRONTIERA(LOTUL 4),aferente obiectivului de investitii “Electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferata Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor(166,2 km)ˮ, pentru cresterea vitezei de circulatie la 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru trenurile de marfa.
Oferta financiara depusa deAsocierea FCC CONSTRUCCION - GULERMAK - CCN lot 3 Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor, cu valoarea de 2.117.167.899,08 lei, fara TVA, a fost desemnata castigatoare pentru sectiunea POIENI - ALESD (LOTUL 3), iar oferta financiara depusa deAsocierea WEBUILD SPA - IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA - SALCEF SPA, cu valoarea de 2.416.850.365,99 lei, fara TVA, a fost desemnata castigatoare pentru sectiunea ALESD - FRONTIERA Ungaria(LOTUL 4). Cele douacontracte de achizitie publica urmeaza a fi incheiate si semnate, de ambele parti, la finalul perioadei legale de contestatii.
Mentionam faptul ca, durata de implementare a fiecaruicontract este de 42 de luni pentru proiectare si executia lucrarilor, sursa de finantare fiind asigurata din Fonduri Externe Nerambursabile, prin Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR),componenta 4 - Transport sustenabil - Reforma 1.5 - Dezvoltarea infrastructurii feroviare si managementul traficului feroviar.
Obiectivul generalal obiectivului de investitii este electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferata Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor- Frontiera (166,2 km) pentru cresterea numarului de pasageri si a volumului de marfuri transportate, precum si indeplinirea urmatoarelor obiectivelor specifice:
- cresterea vitezei de circulatie la valori cuprinse intre 120 km/h si 160 km/h pe intregul tronson;
- modernizarea statiilor (inclusiv haltele de miscare)
- modernizarea cladirilor statiilor de calatori, inclusiv construirea de pasarele si/sau tuneluri pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, in conformitate cu standardele europene in vigoare;
- modernizarepoduri, podete, repararea sistemului de drenaj, imbunatatirea terasamentelor;
- facilitatile pentru persoanele cu dizabilitati;
- montarea de panouri fonoabsorbante si/sau solutii alternative de reducere a nivelului de zgomot;
- constructia drumurilor de intretinere de-a lungul caii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);
- modernizarea instalatiilor de electrificare (25 kV) pe toata lungimea tronsonului;
- maximizarea capacitatii de tranzit;
- asigurarea interoperabilitatii prin implementarea STI, in special in ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de incarcare (C), lungimea liniilor din statii si haltele de miscare
- instalatii de centralizare electronica noi, in statii, si introducerea sistemului de siguranta ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
- modernizarea echipamentului de telecomunicatii.
 
SISECAMRAWLPLUGABONARE REVISTEhiltiALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
strabag nivel 1
ERBASU CONSTRUCT
viarom
leviatan
EDIT-Structural
CONCEPT STRUCTURE
concelex
theda mar
rigips
ness project
quadratum
noark
Ubitech
Acvatot 2019
siniat
CDS
MAKITA

Parteneri

top 500
HABITAT
AHK 2022
FPSC_2019
INNOCONSTRUCT2024
ROGBC 2016
econet
AICPS_30
top 500
top 500
ef-de-n

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander