Agenda Constructiilor
Sambata, 27 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - ISPCF si Baicons vor elabora SF pentru modernizarea Complexului Feroviar Bucuresti
ISPCF si Baicons vor elabora SF pentru modernizarea Complexului Feroviar Bucuresti
Infrastructura Publicat de Stelian DINCA 20 Apr 2022 11:02
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA si Asocierea ISPCF SA - BAICONS IMPEX SRL au semnat contractul, in valoare totala de 20.742.050 RON (fara TVA), pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesarmodernizarii liniilor si instalatiilor din Complexul Feroviar Bucuresti(605,7 km), conform standardelor europene si cerintelor tehnice de interoperabilitate la nivelul retelei feroviare romanesti.
Strategia CNCF CFR SA de modernizare a Complexului Feroviar Bucuresti, cu o lungime desfasurata a liniilor de cale ferata de aproximativ 605,700 km, cuprinde urmatoarele zone de analiza si dezvoltare:
⦁ Complexul Feroviar Bucuresti Nord - in lungime de 156,055 km;
⦁Inelul Feroviar Bucuresti - in lungime de 316,323 km;
⦁Conexiunile cu Inelul Feroviar Bucuresti - in lungime de 133,348 km.
Obiectivul generalal proiectului de referinta este de a identifica solutiile de modernizare a subsistemelor feroviare ale Complexului Feroviar Bucuresti (infrastructura, echipamente tehnice, sisteme de operare si de siguranta feroviara etc.), cu un accent special pe Complexul Feroviar Bucuresti Nord, in vederea asigurarii interoperabilitatii depline a infrastructurii feroviare din Nodul Feroviar Bucuresti cu reteaua feroviara TEN-T, in conformitate cu Regulamentul UE nr. 1315/2013, Regulamentul Comisiei 1299/2014 si Directiva de interoperabilitate 2008/57/CE.
O atentie deosebita se va acorda Complexului Feroviar Bucuresti Nord, care deserveste cea mai mare parte a traficului feroviar actual. Restul infrastructurii feroviare va fi, de asemenea, analizata pentru a identifica cererea potentiala de trafic si functionalitatile viitoare (noile servicii sub-urbane/peri-urbane de calatori sau ca by-pass pentru traficul de marfa pe Inelul Feroviar Bucuresti etc.) pentru fiecare linie/statie care face parte din Nodul Feroviar Bucuresti, precum si strategia optima de functionare si exploatare a retelei feroviare a Complexului, atat pentru trenurile de pasageri, cat si pentru cele de marfa.
Modernizarea infrastructurii feroviare si implementarea unui Centru de Management al Traficului la nivelul Complexului Feroviar Bucuresti vor reduce considerabil durata de traversare a centurii feroviare a Bucurestiului, asigurand un timp de parcurs mult mai redus si fara opriri pentru transportul de marfa, precum si un volum de marfuri crescut, comparativ cu situatia actuala.
Obiectivele specificeale investitiei sunt: 
► imbunatatirea conditiilor de calatorie si de siguranta a circulatiei feroviare la nivelul Complexului Feroviar Bucuresti;
► eficientizarea managementul traficului pentru transportul de marfuri la nivelul retelei feroviare nationale; 
► prezentarea unei alternative competitive pentru transportul urban intre diferitele zone ale regiunii Bucuresti-Ilfov.
►decongestionarea traficului rutier in Municipiul Bucuresti si implicit reducerea factorului poluant
Valoarea contractului este de 20.742.050 RON (fara TVA), iar sursa de finantareva fi asigurata dinFondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei - CEF Sector Transport, in procent de 85% din valoarea eligibila, iarrestul sumei va fi suportat de la Bugetul de Stat. Durata contractului este de 21 de luni.
 
RAWLPLUGABONARE REVISTEALLBIMSISECAM
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
CONCEPT STRUCTURE
siniat
ERBASU CONSTRUCT
ness project
leviatan
rigips
concelex
EDIT-Structural
MAKITA
theda mar
strabag nivel 1
viarom
Ubitech
Acvatot 2019
quadratum
CDS
noark

Parteneri

HABITAT
top 500
AHK 2022
FPSC_2019
ef-de-n
top 500
econet
top 500
AICPS_30
ROGBC 2016

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander