Agenda Constructiilor
Sambata, 23 Septembrie 2017
GHID de INSTALARE
Home - Stiri - PREMIILE EURO-CONSTRUCTII - EURO-CONSTRUCTII: Notorietatea marcii - laureata cu trofee si in 2017
EURO-CONSTRUCTII: Notorietatea marcii - laureata cu trofee si in 2017
PREMIILE EURO-CONSTRUCTII Scris de Elena Icleanu 26 Mai 2017 12:41
Marca reprezinta un termen relativ nou pentru companiile din domeniul constructiilor, dupa ce, pentru multa vreme, s-a sugerat ca brandurile nu conteaza foarte mult in acest sector, punandu-se accent aproape exclusiv pe costul si durata executiei. Chiar daca multe dintre marcile prezente pe piata nationala a constructiilor sunt importate, fiind preluate de subsidiarele locale de la grupurile din care fac parte, exista si branduri romanesti de traditie, tot mai cunoscute atat pe plan intern, cat si extern, ceea ce indica o crestere accelerata a grijii acordate de firmele autohtone acestui aspect.
In cadrul galei de decernare a premiilor pietei constructiilor EURO-Constructii, ce a avut loc la data de 23 mai 2017, la hotelul Radisson Blu, din Bucuresti, un numar de 17 companii din domeniu au fost laureate cu trofee pentru modul in care au reusit sa dezvolte marci de incredere pe piata locala. Astfel, la categoria Reliable Brands, au primit trofee
  • HOSPICE CASA SPERANTEI
  • CASA SOCIALA A CONSTRUCTORILOR (CSC)
  • CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE ROMANO-GERMANA
  • SGS ROMANIA SA
  • IMMOFINANZ SERVICES ROMANIA
  • STRABAG
  • HOLCIM (ROMANIA) SA
  • ROMSTAL IMEX
  • KINGSPAN ROMANIA
  • BERGERAT MONNOYEUR ROMANIA
  • BRIKSTON CONSTRUCTION SOLUTIONS SA
  • BILKA STEEL
  • GRUNDFOS POMPE ROMANIA
  • VIESSMANN
  • ELIS PAVAJE
  • URSA ROMANIA
  • ACO ROMANIA
Acestea sunt cele mai importante societati cu activitati in sectorul local al constructiilor, care au inteles importanta crearii si consolidarii unei marci de incredere, ca pilon de baza in derularea afacerilor de orice tip, in conditiile in care clientii sunt mult mai bine informati inainte de achizitii. De asemenea, aceste companii si-au demonstrat abilitatile de marketing prin utilizarea noilor instrumente de tip "social media" si si-au schimbat modul de interactionare cu clientii. Posibilitatile extinse de comunicare necesita o atentie sporita din partea companiilor asupra informatiilor care circula despre acestea si trebuie sa se implice mai mult in procesul de mediatizare, pentru a se asigura ca numai datele corecte ajung la utilizatori. De cele mai multe ori, produsele sunt, in esenta, aceleasi si ofera, practic, avantaje similare. In timp, marketingul contemporan a demonstrat ca beneficiile emotionale sunt cele care includ o marca in vietile oamenilor si contribuie la cresterea gradului de fidelitate a acestora. Increderea reprezinta, astfel, o componenta critica pentru notorietatea marcii. Clientii sunt mult mai dispusi sa apeleze la o companie de incredere, ceea ce inseamna ca aceasta genereaza venituri si creste valoarea firmei respective.
 
Total stiri publicate: 22382
22382 de articole in baza de date 

Autentificare

Agenda Constructiilor - nr. 129 (September 2017)
GHID de INSTALARE
ROCKWOOL 196
hospice 2%
EURO-Constructii 2018
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2016-2017 & Perspective 2018-2020
Carpatcement 196
Piata de Tamplarie 2015