Agenda Constructiilor
Vineri, 15 Noiembrie 2024
Home - Stiri - PREMIILE EURO-CONSTRUCTII - EURO-CONSTRUCTII: Notorietatea marcii - laureata cu trofee si in 2017
EURO-CONSTRUCTII: Notorietatea marcii - laureata cu trofee si in 2017
Premiile EURO-Constructii Publicat de Elena Icleanu 26 Mai 2017 14:41
Marca reprezinta un termen relativ nou pentru companiile din domeniul constructiilor, dupa ce, pentru multa vreme, s-a sugerat ca brandurile nu conteaza foarte mult in acest sector, punandu-se accent aproape exclusiv pe costul si durata executiei. Chiar daca multe dintre marcile prezente pe piata nationala a constructiilor sunt importate, fiind preluate de subsidiarele locale de la grupurile din care fac parte, exista si branduri romanesti de traditie, tot mai cunoscute atat pe plan intern, cat si extern, ceea ce indica o crestere accelerata a grijii acordate de firmele autohtone acestui aspect.
In cadrul galei de decernare a premiilor pietei constructiilor EURO-Constructii, ce a avut loc la data de 23 mai 2017, la hotelul Radisson Blu, din Bucuresti, un numar de 17 companii din domeniu au fost laureate cu trofee pentru modul in care au reusit sa dezvolte marci de incredere pe piata locala. Astfel, la categoria Reliable Brands, au primit trofee
  • HOSPICE CASA SPERANTEI
  • CASA SOCIALA A CONSTRUCTORILOR (CSC)
  • CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE ROMANO-GERMANA
  • SGS ROMANIA SA
  • IMMOFINANZ SERVICES ROMANIA
  • STRABAG
  • HOLCIM (ROMANIA) SA
  • ROMSTAL IMEX
  • KINGSPAN ROMANIA
  • BERGERAT MONNOYEUR ROMANIA
  • BRIKSTON CONSTRUCTION SOLUTIONS SA
  • BILKA STEEL
  • GRUNDFOS POMPE ROMANIA
  • VIESSMANN
  • ELIS PAVAJE
  • URSA ROMANIA
  • ACO ROMANIA
Acestea sunt cele mai importante societati cu activitati in sectorul local al constructiilor, care au inteles importanta crearii si consolidarii unei marci de incredere, ca pilon de baza in derularea afacerilor de orice tip, in conditiile in care clientii sunt mult mai bine informati inainte de achizitii. De asemenea, aceste companii si-au demonstrat abilitatile de marketing prin utilizarea noilor instrumente de tip "social media" si si-au schimbat modul de interactionare cu clientii. Posibilitatile extinse de comunicare necesita o atentie sporita din partea companiilor asupra informatiilor care circula despre acestea si trebuie sa se implice mai mult in procesul de mediatizare, pentru a se asigura ca numai datele corecte ajung la utilizatori. De cele mai multe ori, produsele sunt, in esenta, aceleasi si ofera, practic, avantaje similare. In timp, marketingul contemporan a demonstrat ca beneficiile emotionale sunt cele care includ o marca in vietile oamenilor si contribuie la cresterea gradului de fidelitate a acestora. Increderea reprezinta, astfel, o componenta critica pentru notorietatea marcii. Clientii sunt mult mai dispusi sa apeleze la o companie de incredere, ceea ce inseamna ca aceasta genereaza venituri si creste valoarea firmei respective.
 
hiltiRAWLPLUGALLBIMSISECAMTotalEnergiesABONARE REVISTE
ROCKWOOL 196
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Arduro
strabag nivel 1
Acvatot 2019
rigips
VEGO
theda mar
concelex
DRS
CDS
noark
quadratum
MAKITA
ness project
SIGM
Ubitech
leviatan
BogArt
konsent
ELECTROGRUP
CONCEPT STRUCTURE
EDIT-Structural
viarom
SSAB
ERBASU CONSTRUCT

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<