EURO-CONSTRUCTII: Notorietatea marcii - laureata cu trofee si in 2017 |
Premiile EURO-Constructii Publicat de Elena Icleanu 26 Mai 2017 14:41 |
![]() In cadrul galei de decernare a premiilor pietei constructiilor EURO-Constructii, ce a avut loc la data de 23 mai 2017, la hotelul Radisson Blu, din Bucuresti, un numar de 17 companii din domeniu au fost laureate cu trofee pentru modul in care au reusit sa dezvolte marci de incredere pe piata locala. Astfel, la categoria Reliable Brands, au primit trofee
Acestea sunt cele mai importante societati cu activitati in sectorul local al constructiilor, care au inteles importanta crearii si consolidarii unei marci de incredere, ca pilon de baza in derularea afacerilor de orice tip, in conditiile in care clientii sunt mult mai bine informati inainte de achizitii. De asemenea, aceste companii si-au demonstrat abilitatile de marketing prin utilizarea noilor instrumente de tip "social media" si si-au schimbat modul de interactionare cu clientii. Posibilitatile extinse de comunicare necesita o atentie sporita din partea companiilor asupra informatiilor care circula despre acestea si trebuie sa se implice mai mult in procesul de mediatizare, pentru a se asigura ca numai datele corecte ajung la utilizatori. De cele mai multe ori, produsele sunt, in esenta, aceleasi si ofera, practic, avantaje similare. In timp, marketingul contemporan a demonstrat ca beneficiile emotionale sunt cele care includ o marca in vietile oamenilor si contribuie la cresterea gradului de fidelitate a acestora. Increderea reprezinta, astfel, o componenta critica pentru notorietatea marcii. Clientii sunt mult mai dispusi sa apeleze la o companie de incredere, ceea ce inseamna ca aceasta genereaza venituri si creste valoarea firmei respective.
|