Actualitatea interna
16 Dec 2008 17:33
|
Incepand din decembrie 2008, compania 4 For Style, distribuitorul unei game de mobilier high-class de living, dining si mobilier pentru copii si tineret, a intrat pe piata autohtona de profil. Reprezentantii firmei vizeaza segmentul high-class, avand in portofoliu unele dintre cele mai importante branduri internationale, precum: Padua, Bullfrog, Glassfires, Biofireplaces, Small World cu conceptele Baby Made, HC Andersen si linia de accesorii.
Compania estimeaza pentru anul viitor o cifra de afaceri de peste un milion de euro. "Pentru perioada urmatoare avem in vedere contracte cu dezvoltatorii imobiliari de pe piata autohtona, valoarea preconizata a acestora fiind de aproximativ 800.000 de euro. Deocamdata, efectele crizei financiare nu se resimt atat de puternic pe segmentul de mobilier de lux. Acest fapt poate parea paradoxal in contextul economic actual, insa mobila de lux reprezinta o categorie de nișa pe piața romaneasca și, astfel, reacționeaza diferit la schimbarile din piața pentru ca nu se adreseaza tuturor. Intr-adevar, piața a fost pana de curand dominata de mobila din categoria medie, insa in ultimul timp s-a putut observa o preferința crescanda a consumatorilor pentru segmentul de mobila premium, aceasta inregistrand cea mai mare creștere de vanzari in ultimii ani. Tendința a putut fi confirmata și in cadrul targurilor de profil care, in ciuda crizei, nu au dus lipsa de cumparatori. Totodata, intrarea pe piața romaneasca a mai multor firme internaționale de profil va contribui in timp și la scaderea costurilor pentru obiectele de mobilier de lux", a declarat Daniela Prisecari, General Manager 4 For Style. |