Actualitatea interna
Publicat de Elena Icleanu
25 Iun 2009 18:15
|
Compania Frigotehnica, lider pe piata romaneasca a frigului, isi propune, la implinirea a 60 de ani de activitate, majorarea cifrei de afaceri pana la 60 milioane de euro, in 2009 si - respectiv - 70 milioane de euro, in 2010. Societatea detine o cota de 80% pe segmentul comercial si de 20% pe cel industrial, pe o piata in valoare de aproximativ 300 milioane de euro. La finele anului trecut, firma s-a asociat cu fondul de investitii Balkan Accession Fund (BAF), vizand, pentru intervalul urmator, extinderea pe plan international si implicarea in proiecte pentru protectia mediului.
Astfel, dupa deschiderea unei filiale in Bulgaria (de unde se asteapta afaceri de 4 milioane de euro), Frigotehnica isi va extinde activitatea si in Ucraina (in ultimul trimestru al anului curent) si Serbia (proiect ce va fi realizat in 2010). "Unul dintre proiectele de mediu este Home Energy (Energie pentru Casa), care integreaza energia eoliana, solara si panouri fotovoltaice cu sisteme de caldura si partea de biomasa. Dezvoltarea acestor proiecte a generat crearea Diviziei de Energie Verde, care asigura servicii de vanzare si montaj ale sistemelor", a declarat Nicolae Bara, directorul general al companiei. Societatea este specializata in realizarea de instalatii frigotehnice industriale si comerciale, de echipamente de aer conditionat, precum si in dotarea cu mobilier frigorific si instalatii electrice de control si automatizare. Din grupul Frigotehnica fac parte firmele Eco Clima Industrial, Frigosystem, Tehnoelectric si Frigo Leasing, printre clientii companiei numarandu-se Metro, Billa, Penny Market, Selgros, Kaufland, Plus, Carrefour, Cora, Inbev, Ursus, Cris Tim, Pizza Hut si KFC. Pentru informatii suplimentare, www.frigotehnica.ro |