Hormann are in vedere accesarea pietei renovarilor |
Actualitatea interna Publicat de Simona Ene 19 Feb 2009 17:13 |
In data de 19 februarie a.c., producatorul de porti/usi industriale si sisteme de actionare Hormann, a organizat o conferinta de presa pentru informarea cu privire la activitatea companiei pe plan autohton si la nivel international, dar si despre respectarea normelor de siguranta a consumatorilor si standardelor in vigoare din UE in domeniul productiei si montajului usilor.
La intrunire s-a discutat despre livrarile din 2008 ale companiei, strategia de vanzari aferenta anului in curs, incluzand planul de investitii vizate in Romania. Astfel, in 2008, Hormann a anuntat realizarea unor vanzari in valoare de 12,5 milioane de euro (pe plan intern), respectiv un miliard de euro, la nivel mondial. Pentru 2009, societatea vizeaza atingerea unei cifre de afaceri de 15 milioane de euro, ceea ce corespunde unei cresteri cu 18% (fata de majorarea de 39%, din 2007). Printre obiectivele societatii in 2009 se afla mentinerea cotei de piata pentru usile de garaj (50%) si industriale (40%). Totodata, este vizata cresterea cu 5% pana la 10% pentru tehnica de incarcare, usile speciale si de interior. La finele lunii in curs, Hormann va lansa inclusiv pe piata interna doua produse noi, respectiv usa sectionala de garaj Europa Renomatic si usa de intrare din otel Europa Renodoor. In perioada martie-iunie 2009 va fi demarata o campanie agresiva de promovarea online a acestora. "Fiind vorba de un an dificil pentru sectorul constructiilor, am incercat sa adaptam oferta propunand doua produse, cu preturi mai accesibile, asigurand insa acelasi standard de calitate. Pentru usile de garaj si industriale vom lua in calcul din acest an si piata renovarilor (mai ales in zona Ardealului si Banatului), inexistenta pana in prezent in Romania", a declarat Bogdan Cojocaru, director general al subsidiarei autohtone. In perioada 6-10 mai a.c., produsele companiei vor putea fi vizualizate si testate in cadrul expozitiei de specialitate Construct Expo Ambient. *** Compania Hormann este prezenta la nivel mondial in peste 57 de state din Europa, Asia si America de Nord, avand peste 12 unitati de productie. Din livrarile totale realizate in 2008 (un miliard de euro), 51% au fost destinate pietei din Germania, 49% reprezentand vanzarile catre export. Pe parcursul anului trecut compania a inaugurat inca trei sucursale, in India, Grecia si Emiratele Arabe Unite, ceea ce a determinat majorarea la 6.500 a numarului angajatilor. Informatii suplimentare,la www.hormann.ro |