RE/MAX implementeaza noi metode de lucru ale agentilor imobiliari |
Actualitatea interna Publicat de Stelian DINCA 12 Mai 2020 10:45 |
Pentru a raspunde la realitatea cotidiana de dezvoltare post criza, RE/MAX Romania, parte a liderului mondial in real-estate si franciza numarul 1 la nivel global pe acest segment, implementeaza noi modalitati de lucru pentru agenti, menite sa asigure siguranta lor si a clientilor. Printre acestea se numara reducerea numarului de persoane care pot vizita o proprietate in acelasi timp, vizionarea prin intermediul tehnologiilor digitale, precum si obligatia agentului de a utiliza masti, manusi si protectie pentru incaltaminte la fiecare interactiune directa cu clientii.
„O parte dintre masurile de siguranta anuntate au fost implementate in cadrul birourilor RE/MAX pe toata durata pandemiei, avand la baza strategia de oferi clientilor servicii de inalta calitate chiar si in conditiile distantarii sociale. Vrem sa subliniem, insa, ca si dupa relaxarea masurilor de distantare vom continua sa aplicam toate normele necesare pentru protectia agentilor si clientilor si vom impune, totodata, noi masuri adaptate contextului ”, a declarat Razvan Cuc, Presedinte RE/MAX Romania.
In acest sens, principala prioritate a agentului va fi siguranta proprietatii clientului. Astfel, pentru a reduce interactiunile cu mai multe persoane deodata, doar cumparatorul va avea voie sa vada locuinta, fara familia extinsa, copii sau prieteni. Cu toate acestea, daca nu sunt permise vizionarile de catre proprietar sau cumparatorul nu se simte confortabil sa vizioneze locuinta in aceasta perioada, agentul RE/MAX va apela la cele mai noi tehnologii digitale pentru intermedia tranzactia, o metoda tot mai des utilizata in ultima perioada.
Astfel, fotografiile la 360 de grade, videoclipurile sau tururile virtuale, ce reprezinta deja o constanta in munca agentilor, le vor oferi clientilor mai mult confort, dar si o privire aprofundata asupra proprietatii de care sunt interesati. Potrivit reprezentantilor RE/MAX, clientii sunt receptivi la acest nou mod de lucru si sunt de parere ca modul de colaborare chiar se va schimba in acest sens, in scopul reducerii timpului pierdut in trafic pentru a vizita proprietatile.
Pe de alta parte, agentii vor continua sa respecte masurile standard in interactiunea directa cu clientul si vor purta de fiecare data masti, manusi si echipament de protectie pentru incaltaminte pentru a minimiza riscurile si raspandirea virusului.
RE/MAX Romania - Nevoia de servicii de consultanta va creste
In pofida contextului actual, caracterizat de o dificultate crescuta a procesului de vanzare a unei proprietati, reprezentantii RE/MAX considera ca nevoia de servicii calitative de consultanta imobiliara va fi tot mai mare.
Astfel, pentru a avea succes, business-urile din domeniu trebuie sa se axeze si mai mult pe trei piloni vitali dezvoltarii - brand puternic, pentru a fi recognoscibili in piata si a primi increderea clientilor, retea, pentru a colabora eficient in tranzactii si suport, respectiv pachete de training si instrumente eficiente de lucru pentru agentii imobiliari.
„Ne asteptam ca unele dintre agentiile din piata sa considere conversia la o retea de agentii ca o oportunitate de consolidare a afacerilor lor”, adauga Razvan Cuc.
|