Romania - centru strategic de extindere in tari limitrofe pentru Arval |
Actualitatea interna Publicat de Razvan Popa 14 Mai 2009 16:20 |
Arval Romania (divizia de solutii pentru inchideri exterioare destinate cladirilor) din cadrul ArcelorMittal Construction Romania (AMC), vizeaza - in 2009 - initierea exporturilor catre Ucraina, tara care nu detine in prezent capacitati de productie. De asemenea, se are in vedere si implementarea unor proiecte comune alaturi de diviziile Arval din Serbia si Slovenia.
"Consideram piata romaneasca, alaturi de cea greceasca, ca fiind zona cu cel mai inalt potential din regiune in ceea ce priveste solutiile de inchiderile exterioare pentru constructii. Din estimarile proprii, cele doua piete vor realiza impreuna, in scurt timp, 50% din vanzarile Arval din Balcani. Noi vedem Romania drept una din pietele mari ale Europei, dar si ca pe un centru strategic pentru extinderea in tari limitrofe", a declarat Kostas Stefanidis, Market Manager al Arval. In 2009, Arval vizeaza realizarea, la nivel national, a unei cifre de afaceri similare celei din 2008, si anume de 8 milioane de euro. Anul trecut, in zona Balcani, solutiile oferite de Arval au consemnat venituri de 40 milioane de euro. "Unul din punctele pe care dorim sa-l perfectionam in perioada urmatoare la nivelul acestei divizii este logistica, respectiv legatura dintre Arval Romania si diviziile similare din Grecia, Franta sau Suedia", a precizat Kostas Stefanidis. AMC Romania are in vedere, la sfarsitul lui 2009, obtinerea de profit operational. "Nu putem aprecia un nivel al vanzarilor la nivel de companie in 2009 deoarece, in prezent, nu lucram cu comenzi fixe, ci sporadice. Totodata, este greu sa faci previziuni din cauza evolutiei pretului la materiale, la care se adauga si faptul ca 60% - 70% sunt colaboratori noi", a concluzionat Marian Pirvu, director general al companiei. *** Societatea AMC Romania activeaza la nivel national prin trei divizii: Armat (este dezvoltata in urma unei expertize in domeniul acoperisurilor, planseelor si structurilor metalice pentru case), Arclad (produse din tabla cutata, panouri si accesorii) si Arval (solutii tehnice si arhitecturale complete pentru fatade, acoperisuri si plansee, precum si hale industriale usoare). Firma a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 24 milioane de euro si detine o capacitate anuala de productie de 2 milioane de mp de panouri, 1,5 milioane de mp de tigla metalica si 2 milioane de mp de profile din tabla. |