IMOBILIARIUM: Locuintele de calitate au devenit alegerea prioritara a bucurestenilor |
Antreprenori & Dezvoltatori Publicat de Stelian DINCA 28 Sep 2022 12:30 |
Potrivit Imobiliarium, cel mai amplu eveniment digitalizat dedicat pietei rezidentiale, clientul rezidential si-a modificat comportamentul de achizitie in urma pandemiei, devenind mult mai educat si selectiv in ultimii ani. Printre criteriile determinante, care nu erau prioritare anterior, se numara acum: zona dedicata de lucru pentru amenajarea unui birou, terase mai mari ori spatii verzi si de recreere in cadrul ansamblului. Cele mai relevante oferte imobiliare din Bucuresti se vor regasi la Imobiliarium 2022, fiind insotite de o experienta digitala integrata, dedicata vizitatorilor.
In prezent, bucurestenii interesati de achizitia unui imobil rezidential cauta suprafete mai mari, atat in interiorul locuintei, cat si din punct de vedere al teraselor, balcoanelor sau micilor curti de la parter. Pe langa criteriile individuale legate de buget, zona sau acces, acestia analizeaza si experienta dezvoltatorului, calitatea constructiei sau beneficiile din interiorul ansamblului rezidential. Totodata, dezvoltatorii aleg cu atentie si zona in care construiesc, acesta fiind unul dintre cele mai importante criterii pentru clienti.
Potrivit reprezentantilor Imobiliarium, vizitatorul tipic se incadreaza in media de varsta 30 - 40 de ani si dispune de un buget mediu spre ridicat. Investitorii in real-estate sunt un segment foarte activ de clienti, care vizeaza o achizitie imobiliara cu scopul de a-si proteja capitalul de inflatie, beneficiind, totodata, de potentialul unor oferte bune regasite in cadrul evenimentului. Atat clientii finali, cat si investitorii, sunt foarte bine informati, educati si atenti la detalii, cantaresc bine toate criteriile, optiunile si decid in consecinta.
„Pentru a ne alinia la asteptarile tot mai ridicate ale clientilor, Imobiliarium realizeaza un proces de selectie al ofertelor prezente la targ, care sa intruneasca cele mai cautate criterii. In aceasta editie avem expozanti atat din Bucuresti, cat si din imprejurimi si zonele de vacanta, ceea ce reflecta faptul ca nu ne axam pe o anumita arie geografica, ci alegem parteneriate cu dezvoltatori care ofera plus valoare calitativa. Totodata, la fel ca in fiecare editie, punem la dispozitia clientilor cele mai eficiente instrumente digitale, pentru a le crea o experienta facila si inedita in cadrul evenimentului”, a declarat Mihai Cima, organizator Imobiliarium.
Oferta imobiliara vine insotita de o experienta digitala
Prin intermediul platformei de inregistrare MyConnector, organizatorii Imobiliarium faciliteaza accesul gratuit la eveniment, daca inregistrarea este realizata inainte de inceperea targului. Acelasi instrument digital ofera vizitatorului si posibilitatea de a primi o segmentare dedicata a ofertelor din cadrul expozitiei (in functie de nevoile sale, bifate la inscriere), astfel incat in cadrul evenimentelului va sti exact ce ansamblu se regaseste in criteriile sale.
Pre-inregistrarea se poate face direct pe website: www.imobiliarium.ro, iar pentru cei care nu aleg aceasta varianta, biletul de acces direct la targ va fi in valoare de 20 de lei.
Imobiliarium 2022 va avea loc in week-end-ul 14-16 octombrie, noutatea principala a editiei constand in noua locatie a evenimentului – NORD Events Center by Globalworth, o locatie moderna, accesibila – aflata la un minut distanta de statia de metrou Pipera, ce dispune de parcare dedicata vizitatorilor. Totodata, pe toata perioada expozitiei, vizitatorii vor avea posibilitatea de a vedea ansamblurile prin imagini 360 grade, disponibile pe device-urile expozantilor, inainte de a le vizualiza in forma fizica, unele dintre acestea fiind inca nefinalizate.
|