STORIA: Efervescenta din piata imobiliara la inceput de an, anticipeaza recorduri |
Antreprenori & Dezvoltatori Publicat de Stelian DINCA 20 Ian 2022 12:19 |
Storia.ro, platforma de imobiliare cu cele mai multe anunturi din piata, si OLX Group au inregistrat in anul 2021 rezultate remarcabile atat la nivel regional, cat si la nivel local. De asemenea, platforma Storia.ro a fost vizitata de 13 milioane de oameni anul trecut, avand o crestere de 29% comparativ cu anul 2020, potrivit datelor de trafic.
Pe fondul revenirii pietei imobiliare si a focusului echipelor de vanzari, numarul de clienti cu care compania colaboreaza a inregistrat o crestere de doua cifre la nivel regional, in timp ce, in Romania, numarul agentiilor imobiliare si al dezvoltatorilor imobiliari parteneri a crescut cu 28% fata de anul precedent.
„Ne implicam activ in dezvoltarea parteneriatelor noastre si ne concentram toate eforturile pentru a ne mentine activitatea la standardele inalte de pana acum. Suntem bucurosi ca putem oferi cumparatorilor cele mai multe anunturi din piata, dar si ca asiguram partenerilor nostri clienti calificati. De asemenea, pe platforma Storia.ro numarul de interactiuni intre utilizatori a urmat un trend ascendent de la an la an, fiind inregistrata o crestere de 59% la nivelul anului trecut, iar acest fapt ne reconfirma ca eforturile noastre comune au rezultate din ce in ce mai bune” a declarat Razvan Voicu - General Manager, Storia.ro & OLX Imobiliare.
Extinderi in cadrul OLX Group
In anul 2021, OLX Group si-a extins divizia imobiliara prin adaugarea a doua noi companii in portofoliul propriu: Obido - o platforma specializata pentru piata de locuinte noi din Polonia, si KIWI Finance - brokerul de credite cu cea mai bogata experienta din Romania, cu o rata de aprobare a dosarelor de 90%.
Prin parteneriatul cu KIWI Finance, utilizatorii Storia.ro pot accesa o pagina dedicata creditarii, cu informatii utile in achizitionarea unei locuinte. Doar prin completarea formularului de contact, utilizatorii beneficiaza in mod gratuit de sprijinul unui broker dedicat. Acesta analizeaza peste 190 de oferte de credit ipotecar, ii propune viitorului cumparator solutiile cele mai avantajoase si pregateste dosarul de creditare in timp ce pastreaza legatura cu bancile si tertii. Pe parcursul anului trecut, peste 12.000 de oameni s-au aratat interesati de gasirea casei si a fondurilor in acelasi loc, prin completarea formularului de creditare de pe platforma, conform datelor de trafic.
Piata imobiliara, in continua expansiune in 2021 si cu noi recorduri in 2022
Anul 2021 a adus mult dinamism in piata imobiliara, iar efectele pandemiei s-au facut resimtite. Durata medie de viata a anunturilor de pe platformele imobiliare OLX Group din Romania si Polonia a scazut intre 3 si 22 de procente pentru categoriile principale de anunturi de la un an la altul, ceea ce arata ca activitatea din piata imobiliara s-a accelerat, comparativ cu anul 2020.
Desi pandemia a generat numeroase incertitudini financiare, numarul romanilor care si-au achizitionat sau inchiriat o locuinta a fost intr-o continua crestere, iar ritmul de achizitionare si inchiriere s-a dovedit mult mai rapid. Potrivit datelor interne ale Storia.ro, care analizeaza durata de viata a anunturilor pe platforma, in 2021 apartamentele s-au vandut cu 11 zile mai repede comparativ cu media anului 2020, iar cele inchiriate s-au dat cu 3 zile mai rapid. Totodata, vanzarea caselor s-a intamplat mai rapid cu 10 zile, in medie, iar terenurile au fost achizitionate cu 19 zile mai rapid decat in 2020.
Chiar daca anul 2022 este abia la inceput, platforma Storia.ro a stabilit un nou record absolut de vizite in data de 3 ianuarie. Piata imobiliara continua pe un trend ascendent si pare mai efervescenta comparativ cu aceeasi perioada a anilor anteriori.
15 premii la festivaluri locale si internationale
Anul 2021 a fost unul de referinta in istoria brandului Storia.ro intrucat campania „HYGGE la noi”, lansata de Storia.ro la inceputul pandemiei, a fost recunoscuta cu 15 trofee la festivaluri locale si internationale.
In cadrul acestei campanii, brandul si-a asumat o misiune curajoasa si relevanta in contextul pandemic, care a redefinit relatia oamenilor cu locuintele lor: inventarea unui cuvant nou (biniste) care sa exprime starea de bine de acasa, un echivalent pentru termenul danez „hygge”, care se refera la transformarea timpului petrecut acasa intr-un timp de calitate si o adevarata sursa de fericire.
|