PDF, 48 pagini A4
Pret: 20 EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
Trimite SMS la 7520 cu textul: AGENDA
Valabil in retelele: Vodafone. In cateva secunde vei primi un cod de acces prin sms.
|
Domeniul:
CONSTRUCTII & INSTALATII
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra - Cosmin Dincu
|
Data actualizare: 15 mai 2008 |
Sumar: click aici
Analiza pietei de tamplarie termoizolanta (2007-2008)
Cele 229 de companii analizate in studiul realizat de departamentul specializat al revistei Fereastra reuneau in anul 2008 circa 12.704 de angajati, firmele fondate in 1994 dispunand de aproape 17% din forta de munca totala. Companiile infiintate in perioada 1991-1994 au realizat cele mai mari vanzari de tamplarie, intrucat, in anul 2007, au insumat aproape jumatate din cifra de afaceri totala a respondentilor. Totodata, anul 2000 a reprezentat un moment propice pentru demararea afacerii cu tamplarie. Firmele fondate in ultimii trei ani sunt la inceputul activitatii, au realizat in 2007 o cifra medie de afaceri de circa 400.000 de euro si au contribuit cu numai 2% la totalul vanzarilor. Majoritatea companiilor au decis initierea productiei de ferestre in perioada 1991-1994 (circa 38% din numarul celor care activeaza in prezent). In urmatorii 7 ani, fabricarea de tamplarie nu a mai prezentat un interes deosebit pentru oamenii de afaceri, insa dezvoltarea pietei nationale de constructii, consemnata in intervalul 2002-2004, s-a reflectat si prin aparitia mai multor producatori (in aceasta perioada, s-au infiintat 1/3 din fabricantii actuali). Mai multe detalii despre situatia fabricantilor de tamplarie si multe aspecte relevante referitoare la piata de profil se regasesc in cadrul studiului.
|
Descriere:
Analiza pietei nationale de tamplarie si fatade cortina (2007-2008) reprezinta un studiu de referinta, realizat de departamentul specializat al revistei Fereastra intr-un moment in care bransa autohtona a fabricantilor de ferestre, usi si fatade cortina se afla in punctul maxim al ascensiunii economice. Documentul prezinta, in mod comparativ, piata tamplariei termoizolante din diverse zone ale tarii, structurate ca arii de studiu pe criteriul geografic si in functie de numarul de locuitori, astfel: Bucuresti si judetul Ilfov (38 de mari companii analizate), zona de vest (51 de firme), zona de centru (55 de societati), zona de est (50 de companii) si zona de sud (35 de companii). O alta modalitate de clasificare a fost reprezentata de structurarea respondentilor in functie de anul infiintarii firmelor respective, situatia fiind evidentiata in cadrul studiului, prin diagrame si tabele relevante. In perioada actuala, marcata de efectele recesiunii, chiar si in conditiile in care se observa o restructurare a pietei, analiza reprezinta un instrument extrem de util pentru a evalua dimensiunea si caracteristicile bransei de ferestre, precum si zonele geografice care au potential, pe termen mediu, in vederea formarii unei cereri sustenabile. |
Informatii suplimentare: Analiza pietei de tamplarie termoizolanta (2007-2008) include ample comentarii, diagrame si tabele referitoare la: metodologia folosita la elaborarea studiului de piata, zonele geografice de referinta, numarul de firme dupa zona geografica, structura producatorilor dupa anul infiintarii, situatia vanzarilor pe regiuni, repartitia livrarilor de tamplarie pe zone geografice (exprimate inclusiv in lei / locuitor), randamentul fabricatiei de tamplarie pe zone, structura productiei de ferestre, usi si pereti cortina (in functie de materialele utilizate), structura medie a productiei in zone geografice diferite, repartitia productiei pe zone geografice si materiale folosite, marci de sisteme intrebuintate (pe baza frecventei nominalizarii de catre producatori a profilelor respective, astfel: marci de profile din PVC, din aluminiu, sisteme de feronerie), structura capacitatii de productie (inclusiv capacitatea medie / producator dupa zona geografica), gradul de utilizare a capacitatilor de productie, investitiile anuntate pentru 2008, productivitatea (in euro / angajat) etc.
|
|