PDF, 1 pagina A4
Pret: 6 EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
Trimite SMS la 7505 cu textul: AGENDA
Valabil in retelele: Vodafone, Orange, Cosmote. In cateva secunde vei primi un cod de acces prin sms.
|
Domeniul:
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra - Ovidiu Stefanescu
|
Data actualizare: 13 iul 2010 |
Sumar: click aici
Elemente de calcul al pretului pentru ansamblurile de tamplarie
In ultimii 5 ani, cu precadere in perioada de maxima expansiune a pietei de ferestre termoizolante din Romania, acest sector de activitate s-a confruntat cu probleme deosebite atat in ceea ce priveste evolutia preturilor aferente produselor respective (aflate intr-o crestere continua), cat si a volumelor comerciale realizate. De altfel, s-a manifestat permanent - in mod acut - o neconcordanta evidenta intre costurile cu materiile prime si materialele, respectiv cheltuielile cu forta de munca, si preturile la care ansamblurile au fost plasate pe piata. In ceea ce priveste acest din urma aspect, multi furnizori de profile din PVC, consacrati la nivel european, au optat pentru varianta in care - in conditiile concurentiale deosebit de dure manifestate pe plan local, unde competitori cu o oferta mai slaba din punct de vedere al caracteristicilor de performanta au mizat pe criteriul pretului scazut - sa produca sortimente din clasa B, conform prevederilor din specificatia tehnica SR EN 12608 (cu o grosime a peretelui exterior al reperelor de 2,5 mm). Aceasta strategie a avut consecinte directe asupra calitatii ferestrelor fabricate in Romania, precum si asupra fluxului de productie si altor elemente de natura tehnica (de exemplu, au dus la limitarea dimensiunilor maximale de executie sau la cresterea complexitatii operatiunilor de montaj). Neajunsurile mentionate anterior au fost compensate prin obtinerea unor reduceri ale preturilor de achizitie cu…%, fapt ce a conferit fabricantilor de tamplarie un avantaj comercial de …%, rezultat exclusiv din…
|
Descriere:
O crestere sustenabila a cotei de piata pentru un producator de tamplarie implica in principal - in mod independent de marimea capacitatii de fabricatie, de tipul de distributie, de numarul de angajati din departamentele de productie, tehnic si de vanzari - o constructie riguroasa a pretului, care sa corespunda exact cheltuielilor reale (directe si indirecte) pe care acesta le are in procesul de executie si/sau vanzare/instalare a produsului finit. In contextul economic actual, se impune identificarea - si folosirea - celei mai potrivite metode de stabilire a pretului ansamblurilor de tamplarie termoizolanta, principalele elemente fiind evidentiate - de experti ai bransei - in articolul de consultanta redactat de departamentul specializat al revistei Fereastra. De asemenea, sunt disponibile exemple concrete de configurare a pretului ferestrelor din PVC, in functie de modalitatea de distributie/comercializare preferata.
|
Informatii suplimentare: Pretul de livrare reprezinta o variabila dependenta de mai multi factori si scade in functie de marimea discountului, de lungimea lantului de distributie sau de volumul lucrarii.
|
|