PDF, 10 pag A4
Pret: 18 EUR + TVA
Introduceti codul de descarcare:
Codul de descarcare poate fi obtinut prin:
|
Domeniul:
|
Editor: Agenda Constructiilor & Fereastra - Cosmin Dincu
|
Data actualizare: 30 mar 2011 |
Sumar: click aici
Scaderea vanzarilor determina personalizarea ofertei
In primii doi ani de recesiune, piata nationala de tamplarie din aluminiu s-a confruntat cu o scadere fara precedent, la un nivel cumulat estimat intre 50% si 80%, pe fondul diminuarii drastice a activitatii investitionale in domeniul constructiilor nerezidentiale (imobile de birouri, centre comerciale etc.). Anul in curs constituie o perioada in care se incearca recuperarea pierderilor, tendinta usor ascendenta fiind remarcata cu precadere incepand din luna martie a.c., cand la nivel national a fost anuntata dezvoltarea unor proiecte imobiliare de tip comercial in valoare de 600 de milioane de euro. Desi insuficiente, acestea ar putea impulsiona livrarile de sisteme/tamplarie din aluminiu si fatade cortina, perspectivele pe termen mediu fiind relativ optimiste. In ceea ce priveste prognozele de evolutie a pietei, situatia este relativ diferita atat la nivelul principalilor furnizori de profile/solutii integrate, cat si in planul marilor fabricanti de ferestre si pereti cortina. Principalele provocari pentru furnizori raman cele legate de sporirea competitiei, ca urmare a presiunii aplicate asupra pretului sistemelor, in conditiile sporirii cotatiilor materiei prime. De aceea, multi opteaza pentru elaborarea unor solutii creative din punct de vedere al designului si functionalitatii, care sa asigure o rentabilitate din punct de vedere economic si sa fie bazate pe cele mai recente inovatii tehnice. Totodata, se remarca o accentuare a fenomenului de selectie a ofertelor, inregistrandu-se preponderent cereri pentru produse cu un grad ridicat de calitate, ceea ce ar putea fi caracteristica definitorie a pietei pe termen mediu. In contextul actual, o serie de aspecte ar putea duce la dezvoltarea sustenabila a vanzarilor, dintre care se disting: aplicarea stricta a standardelor europene si a normelor referitoare la performanta termica, sporirea cererii de obiective arhitecturale cu performante deosebite (imobile eficiente din punct de vedere energetic), implementarea unor strategii guvernamentale de sprijin al actiunilor de reabilitare a cladirilor, recastigarea increderii investitorilor straini, incurajarea productiei locale prin insertii de capital, personalizarea ofertei de sisteme si/sau ansambluri de tamplarie etc.
|
Descriere:
Colectia de articole tematice include materialele redactionale publicate in cadrul revistei Fereastra la sectiunea dedicata analizelor de piata anuale in domeniu. Sunt incluse date statistice, analize si comentarii ale reprezentantilor companiilor: Alukonigstahl, Alumil Rom Industry, Metra East Europe, Hydro Building Systems, Eurotec, Etem Building Systems, AkzoNobel Powder Coatings, Alprof, Aluprof, Electrostatic, Elvial, Jotun Powder Coatings, Metalbau Swiss, Reynaers, Invest Prod, Safa, Alusystem, Bordas Industrial Group of Aluminium (BIG Aluminium), Conalumil, Evolium Telecom, Glass Rom Impex, M Group Alproplast, Moteco Facade, Mimo Group, Plus Confort, Romabelt, Termoplast si altele. |
|