KeysFin si DRUID: Analize de risc comercial si creditare prin intermediul chatbotilor |
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Elena Icleanu 06 Iul 2020 16:43 |
KeysFin, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii de credit risc management si informatii de afaceri din Romania, a semnat un parteneriat tehnologic cu Druid, companie specializata in dezvoltarea de asistenti virtuali inteligenti (chatboti) pentru organizatii de tip Enterprise. Prin acest parteneriat, companiile vor putea automatiza procese complexe de analiza a riscurilor comerciale sau de creditare intr-un mod conversational, direct prin intermediul chatbotilor Druid.
Prin integrarea cu serviciile KeysFin, Druid pune la dispozitia companiilor un instrument digital modern, prin care analizele de risc comercial sau de creditare pot fi rezolvate direct prin intermediul chatbotilor, in cadrul unor procese mai largi de automatizare. Astfel, o companie isi poate inarma angajatii in doar cateva zile cu o tehnologie prin care pot fi digitalizate etape-cheie din cadrul proceselor de vanzare, cum ar fi incadrarea oportunitatilor in clase de risc comercial, validarea accesului la servicii de creditare, inrolare de noi clienti. Analizele de risc pot fi accesate intr-un mod conversational, prin orice canal digital de comunicare, iar datele extrase pot fi salvate in sistemele interne pentru a fi ulterior folosite de catre angajati.
In cazul in care un potential client doreste un credit sau un contract comercial, chatbotul solicita cateva date relevante, cum ar fi codul unic de inregistrare fiscala. Prin integrarea cu serviciile KeysFin, chatbotul activeaza extragerea de informatii despre starea companiei, situatia financiara, datorii la bugetul de stat, incidente de plata, insolvente sau procese legale, dar si analize complexe de scoring sau rating. Potentialul client va fi incadrat automat in clasa aferenta de risc comercial. Toate informatiile colectate pot fi salvate ulterior in aplicatiile interne, astfel incat angajatii implicati in analizele de risc sau in procesul de vanzare sa aiba la dispozitie toate datele relevante, inainte de a initia semnarea contractelor.
"KeysFin reprezinta un pas important in strategia de pozitionare Druid ca hub conversational pre-echipat cu instrumente necesare automatizarii unor procese specifice, care pot degreva angajatii de timp valoros. Expertiza unica pe care KeysFin a acumulat-o in zona solutiilor de preventie a fraudei in business si gestiune a riscului comercial, impreuna cu tehnologia Druid, formeaza o propunere unica de valoare in special pentru banci sau companii de leasing, pentru care analizele de risc joaca un rol major", a declarat Daniel Balaceanu, Product Management Director, la Druid.
***
Druid este o companie de tehnologie conversationala AI care dezvolta asistenti virtuali inteligenti pentru organizatii de tip Enterprise. Datorita sabloanelor conversationale preconfigurate si a tehnologiei proprietare NLU, Druid permite oricarei companii sa proiecteze si lanseze extrem de rapid asistenti virtuali inteligenti antrenati in conversatii specifice pe roluri, procese, industrii. Prin integrarea cu roboti UiPath, Druid permite automatizarea unor procese complexe in care sistemele informatice schimba informatii cu utilizatori umani. In mai putin de 2 ani de la lansare, Druid are deja clienti ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, BRD Finance, Alpha Bank, Idea Bank, Orange, Asirom, Groupama, Provident, ProTV, Carrefour, iStyle, Profi, ALTEX, Dacris, Fan Courier, Reteaua de sanatate Regina Maria, Farmaciile Dona, Servier sau Librariile Carturesti.
|