Agenda Constructiilor
Joi, 26 Decembrie 2024
Home - Stiri - Digitalizarea in constructii & Industrie - TotalSoft lanseaza Charisma HCM, solutie pentru feedback continuu de la angajati
TotalSoft lanseaza Charisma HCM, solutie pentru feedback continuu de la angajati
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 24 Feb 2021 09:57
TotalSoft, unul dintre cei mai importanti furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrala si de Est, lanseaza o solutie pentru feedback continuu, sub forma unui modul in Charisma HCM - solutia pentru managementul resurselor umane dezvoltata de companie. Conceptul raspunde asteptarii de feedback in timp real pe care o are noua generatie si poate contribui la dezvoltarea competentelor angajatilor, respectiv la cresterea performantei si a motivarii acestora. De asemenea, pentru angajatori faciliteaza accesarea informatiilor legate de performanta fiecarui angajat, analizarea tendintelor si nevoilor de dezvoltare a competentelor in timp real, oferind sustinere si intervenind acolo unde este nevoie.
Conceptul de feedback continuu reprezinta o metodologie care scurteaza semnificativ timpul necesar procesului de evaluare. In mod traditional, performanta angajatilor este adesea revizuita trimestrial, bianual sau o data pe an, iar in unele organizatii este posibil sa nu existe deloc sesiuni reale de feedback. Ideea de feedback continuu este aceea de a primi si de a transmite feedback la fiecare cateva zile/saptamani, in timpul sau dupa ce un proiect major a fost incheiat sau chiar dupa fiecare interactiune intre colegi. Avand un numar mai mare de feedback-uri din partea colegilor, angajatii isi pot intelege mai bine performantele actuale si pot face imbunatatiri.
„Traind intr-o lume in continua dezvoltare, traditionalele evaluari de performanta nu mai constituie cea mai fiabila modalitate prin care managerii pot comunica feedback catre angajati. Vechile sisteme de evaluare a performantei sunt depasite si ineficiente, ducand la o cultura organizationala slaba. In loc sa folosim evaluari anuale de performanta, credem ca organizatiile ar trebui sa implementeze structuri de feedback continuu, in care angajatii sa poata obtine evaluari constructive referitoare la performanta lor, in mod regulat. Acest lucru poate imbunatati motivatia angajatilor prin reducerea ori eliminarea comportamentelor negative asociate cu evaluarile de feedback, ulterior acestea conducand la angajati mai fericiti si un mediu de lucru mai propice si eficient”, a declarat Mihai Gavan, HCM Global Sales Director TotalSoft.
In acest sens, TotalSoft a dezvoltat o solutie destinata feedback-ului continuu, sub forma unui modul din Charisma HCM - solutie pentru managementul resurselor umane dezvoltata de companie. Feedback-ul se realizeaza cu ajutorul chatbot-ului Timea, la randul sau integrat cu Charisma HCM.
Functionalitatile modulului difera in functie de rolul celui care ofera sau primeste feedback. Astfel, departamentul de HR beneficiaza de un chestionar complet personalizat, care poate include imagini, si acces complet la toate feedback-urile si comentariile angajatilor. Pentru angajati, procesul este foarte simplu si presupune acordarea unei note si, optional, a unui comentariu colegului de proiect pentru care autorul feedback-ului ramane anonim.
La randul sau, angajatul care primeste feedback poate vedea numarul total de feedback-uri si numarul de colegi unici de la care a primit, scorul pentru fiecare feedback in parte precum si evolutia scorului general lunar.
Rezultatele sunt afisate intr-un mod grafic, atat in rapoarte, cat si sub forma de Dashboards, ceea ce permite managerilor sa utilizeze informatiile pentru dezvoltarea competentelor angajatilor si oferirea unui mediu pozitiv si eficient de munca.
Potrivit specialistilor TotalSoft, utilizarea acestei solutii de feedback continuu numara ca beneficii: un nivel ridicat de implicare a angajatilor (engagement), o rotatie mai mica a angajatilor, productivitate ridicata, satisfactie mai mare la locul de munca si un moral ridicat in randul angajatilor.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ABONARE REVISTETotalEnergiesSISECAMRAWLPLUGhiltiALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
MAKITA
DRS
noark
Acvatot 2019
BogArt
Arduro
quadratum
EDIT-Structural
concelex
Ubitech
ERBASU CONSTRUCT
strabag nivel 1
rigips
theda mar
konsent
CDS
SIGM
SSAB
VEGO
EURO BUILD
AED
CONCEPT STRUCTURE
ELECTROGRUP
GEWISS
leviatan

Parteneri

top 500
HABITAT
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<