Agenda Constructiilor
Marti, 20 Aprilie 2021
 
Home - Stiri - Digitalizarea in constructii & Industrie - TotalSoft lanseaza Charisma HCM, solutie pentru feedback continuu de la angajati
TotalSoft lanseaza Charisma HCM, solutie pentru feedback continuu de la angajati
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 24 Feb 2021 09:57
TotalSoft, unul dintre cei mai importanti furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrala si de Est, lanseaza o solutie pentru feedback continuu, sub forma unui modul in Charisma HCM - solutia pentru managementul resurselor umane dezvoltata de companie. Conceptul raspunde asteptarii de feedback in timp real pe care o are noua generatie si poate contribui la dezvoltarea competentelor angajatilor, respectiv la cresterea performantei si a motivarii acestora. De asemenea, pentru angajatori faciliteaza accesarea informatiilor legate de performanta fiecarui angajat, analizarea tendintelor si nevoilor de dezvoltare a competentelor in timp real, oferind sustinere si intervenind acolo unde este nevoie.
Conceptul de feedback continuu reprezinta o metodologie care scurteaza semnificativ timpul necesar procesului de evaluare. In mod traditional, performanta angajatilor este adesea revizuita trimestrial, bianual sau o data pe an, iar in unele organizatii este posibil sa nu existe deloc sesiuni reale de feedback. Ideea de feedback continuu este aceea de a primi si de a transmite feedback la fiecare cateva zile/saptamani, in timpul sau dupa ce un proiect major a fost incheiat sau chiar dupa fiecare interactiune intre colegi. Avand un numar mai mare de feedback-uri din partea colegilor, angajatii isi pot intelege mai bine performantele actuale si pot face imbunatatiri.
„Traind intr-o lume in continua dezvoltare, traditionalele evaluari de performanta nu mai constituie cea mai fiabila modalitate prin care managerii pot comunica feedback catre angajati. Vechile sisteme de evaluare a performantei sunt depasite si ineficiente, ducand la o cultura organizationala slaba. In loc sa folosim evaluari anuale de performanta, credem ca organizatiile ar trebui sa implementeze structuri de feedback continuu, in care angajatii sa poata obtine evaluari constructive referitoare la performanta lor, in mod regulat. Acest lucru poate imbunatati motivatia angajatilor prin reducerea ori eliminarea comportamentelor negative asociate cu evaluarile de feedback, ulterior acestea conducand la angajati mai fericiti si un mediu de lucru mai propice si eficient”, a declarat Mihai Gavan, HCM Global Sales Director TotalSoft.
In acest sens, TotalSoft a dezvoltat o solutie destinata feedback-ului continuu, sub forma unui modul din Charisma HCM - solutie pentru managementul resurselor umane dezvoltata de companie. Feedback-ul se realizeaza cu ajutorul chatbot-ului Timea, la randul sau integrat cu Charisma HCM.
Functionalitatile modulului difera in functie de rolul celui care ofera sau primeste feedback. Astfel, departamentul de HR beneficiaza de un chestionar complet personalizat, care poate include imagini, si acces complet la toate feedback-urile si comentariile angajatilor. Pentru angajati, procesul este foarte simplu si presupune acordarea unei note si, optional, a unui comentariu colegului de proiect pentru care autorul feedback-ului ramane anonim.
La randul sau, angajatul care primeste feedback poate vedea numarul total de feedback-uri si numarul de colegi unici de la care a primit, scorul pentru fiecare feedback in parte precum si evolutia scorului general lunar.
Rezultatele sunt afisate intr-un mod grafic, atat in rapoarte, cat si sub forma de Dashboards, ceea ce permite managerilor sa utilizeze informatiile pentru dezvoltarea competentelor angajatilor si oferirea unui mediu pozitiv si eficient de munca.
Potrivit specialistilor TotalSoft, utilizarea acestei solutii de feedback continuu numara ca beneficii: un nivel ridicat de implicare a angajatilor (engagement), o rotatie mai mica a angajatilor, productivitate ridicata, satisfactie mai mare la locul de munca si un moral ridicat in randul angajatilor.
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMVideoConfAC-iulAUTODESKTERAPLASTgamma_2021
ROCKWOOL 196
A aparut editia
MARTIE/APRILIE 2021!
 
 

Autentificare

 
COVID-19
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
ERBASU CONSTRUCT
hidroplasto
cv water 2021
strabag nivel 1
ssab ag antrepriza generala
rigips
CELCO 2020
hilti
Acvatot 2019

Parteneri

HABITAT
C4E FORUM
FPSC_2019
ef-de-n
econet
AICPS_30
AHK 2018
ROGBC 2016
Piata de Constructii 2014

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere