VISUAL FAN: Crestere de 17% a cifrei de afaceri din 2021, la 121 milioane de lei |
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 28 Apr 2022 11:41 |
Allview (Visual Fan SA, companie listata la Bursa de Valori Bucuresti sub simbolul ALW) anunta rezultatele financiare auditate, inregistrate la finalul anul 2021. Intr-un mediu global incert, acaparat de o situatie macroeconomica la nivelul industriei IT mai putin favorabila (criza de semiconductoare, cresterea continua a costurilor de transport, criza containerelor si criza energetica) si dominat de o permanenta stare de prudenta, compania Visual Fan a reusit o crestere a cifrei de afaceri cu aproape 17% in 2021, fata de anul anterior (de la 103 milioane lei la peste 121 milioane lei), si o majorare a profitului net cu peste 20%, fata de 2020 (de la 7 milioane de lei la 8,4 milioane de lei).
La nivel de estimari ale bugetului consolidat previzionat pe anul 2022 (include bugetele societatilor din grup in functie de procentul detinut in fiecare dintre acestea: Intervision Trading, Headlight Solutions si Visual EV Distribution), compania Visual Fan mizeaza pe cresterea cifrei de afaceri cu aproximativ 13% fata de valoarea inregistrata la finalul anului 2021 (137 milioane lei fata de 121 milioane lei) si majorarea profitului net estimat cu aproximativ 15% fata de valoarea realizata in 2021 (9,6 milioane lei fata de 8,4 milioane lei).
„Pentru Grupul Visual Fan, anul 2022 va fi plin cu provocari, dar va integra si un nou concept pentru dezvoltarea business-ului intr-un mod sustenabil, prin strategia „By-Green” - primul proiect in aceasta directie este Allview ERA Health. Astfel, investitiile realizate in 2021 vor prinde contur si ne vor ajuta sa extindem activitatea companiei la nivel national si european. Ne-am propus sa ramanem concentrati pe nevoile clientilor nostri si dezvoltarea portofoliului de produse din activitatea de baza, dar avem in plan si proiecte noi, care presupun inovare tehnologica, un plus de valoare pentru comunitate si societate”, a declarat Lucian Peticila - CEO Visual Fan SA (Allview).
Strategia „By-Green” reprezinta un intreg concept care priveste activitatea de ansamblu a companiei si integreaza multiple proiecte cu impact puternic asupra naturii si mediului inconjurator (reducerea risipei alimentare, incurajarea consumului de alimente locale, utilizarea energiei verzi, eliminarea consumului de combustibili fosili).
Aplicatia Allview ERA Health, prelansata in prima parte a acestui an, sta la baza demersului de a intra pe piata serviciilor destinate nutritiei si sanatatii. Aceasta se diferentiaza in piata prin capacitatea de educare a utilizatorilor in termeni personalizati si transformarea unui comportament alimentar obisnuit intr-un stil de viata sanatos si responsabil, ceea ce conduce la cresterea calitatii vietii consumatorilor. Aplicatia este foarte usor de utilizat: doar dupa simpla cantarire cu cantarul corporal Allview ERA Scale, clientii pot obtine propriul asistent personal de nutritie, care ofera numeroase retete personalizate in functie de necesarul de vitamine si minerale, pe langa macronutrienti. Toate aceste sugestii si recomandari au ca scop final imbunatatirea stilului de viata, deprinderi alimentare sanatoase pe termen lung, preventie in vederea reducerii diverselor afectiuni cronice, precum si eliminarea risipei alimentare. In plus, aplicatia se poate utiliza si prin introducerea manuala a datelor compozitiei corporale, insa pentru o acuratete mai mare se recomanda utilizarea cantarului corporal Allview ERA Scale. Anul acesta, brandul Allview planuieste sa lanseze noi proiecte integrate in strategia „By-Green”.
Un alt proiect de anvergura care face parte din strategia „By-Green” are ca obiectiv patrunderea in sfera energiei din surse regenerabile, cu impact puternic in reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera, scaderea dependentei de combustibilii fosili, care contribuie la reducerea costurilor utilizatorilor, independentei din punct de vedere energetic si protejarea mediului inconjurator.
Si pentru cea mai noua companie intrata in familia Visual Fan - Visual EV Distribution SRL exista un plan de dezvoltare pentru anul 2022, iar acesta presupune lansarea a 4 showroom-uri in tara.
In ceea ce priveste previziunile anului 2022, „ramanem optimisti si increzatori in redresarea economica din acest an, mai ales ca urmeaza sa marcam 20 de ani de activitate, in care am dat dovada de nenumarate ori de rezilienta si adaptabilitate. Cu toate acestea, suntem rezervati la nivel de cifre, deoarece presiunile inflationiste accelerate din 2021 au fost sustinute de cresterea preturilor la gaze, energie si combustibil, precum si de devalorizarea monedei nationale, care au generat o serie de efecte secundare si, implicit, scaderea puterii de cumparare a populatiei”, a completat Lucian Peticila - CEO Visual Fan SA (Allview).
|