BDR Associates anunta o noua editie a Programelor Superbrands pentru Romania |
Expozitii & Conferinte Publicat de AG&F 23 Iul 2024 11:59 |
BDR Associates a demarat a 11-a editie a programului Superbrands Romania, 2024 – 2025. A fost constituit Consiliul Onorific Superbrands, in care au fost invitate sa participe 30 de personalitati din diferite industrii si sectoare de activitate, lideri de companii multinationale, specialisti in management, marketing, publicitate, comunicare strategica, branding, media si consultanta in domenii relevante.
Reputata companie Ipsos Romania este, si in aceasta editie, partenerul strategic al Superbrands pentru activitatile complexe de pregatire si implementare a etapei de cercetare de piata. Pentru brandurile de business se adauga, in premiera pentru Romania, si criteriul ESG (Mediu, Sustenabilitate, Guvernanta).
In editia curenta vor fi evaluate din perspectiva reputationala atat brandurile comerciale, cat si cele de business. Criteriile luate in considerare in procesul de selectie, pentru ambele categorii, Consumer si Business sunt reputatia, increderea, calitatea si diferentierea pe piata, conform metodologiei respectate la nivel global in programele Superbrands, desfasurate in diverse piete.
"Puterea brandului, la putere! Asa as defini noua editie a programului Superbrands pentru Romania 2024-2025. Vom evalua, din nou, impactul brandurilor in economie, in parteneriatele de afaceri, in viata comunitatii sau a consumatorului de rand, inclusiv din perspectiva ESG, cu sprijinul Ipsos si al Consiliului Onorific format din treizeci de personalitati marcante, in business si in practicile de branding. Anul viitor, programele Superbrands sarbatoresc 20 de ani de prezenta in Romania. Este nu doar un exceptional reper aniversar, dar si o confirmare a faptului ca brandurile lider sunt cea mai puternica voce reputationala a Romaniei.”, a declarat Catalina Rousseau, Presedinte si CEO, BDR Associates / Country Manager Superbrands Romania.
Potrivit listei definitivate de catre sociologii de la Ipsos, in prima faza a programului au fost incluse 1.804 branduri comerciale din 61 de categorii si domenii, printre care: servicii financiar-bancare, industria auto, retail, materiale de constructii si accesorii, servicii medicale, servicii de curierat, companii aeriene, mass-media, servicii de streaming, festivaluri, hoteluri, restaurante si statiuni, platforme de food delivery, cluburi sportive, precum si produse alimentare si bauturi, produse de ingrijire personala si a gospodariei, imbracaminte si incaltaminte si alte categorii. Aceste branduri intra acum in etapa de jurizare, derulata de catre Consiliul Onorific Superbrands. In urma votului Consiliului, lista scurta a brandurilor comerciale astfel selectate va face obiectul etapei a doua de selectie, si anume cercetarea de piata in randul consumatorilor.
In paralel cu cercetarea pentru categoria Consumers, Ipsos va elabora si lista de branduri de Business, care vor intra, ulterior, in etapa de evaluare de catre Consiliul Onorific al Superbrands. Consiliul este cel care va decide si valida lista finala a brandurilor din sectorul de business, declarate eligibile pentru statutul de Superbrand in Romania in editia curenta.
Etapele ulterioare ale programului includ, ca la fiecare editie: anuntarea rezultatelor jurizarii si, respectiv, ale cercetarii de piata, odata ce acestea au fost finalizate; elaborarea cartii Superbrands Romania Volumul XI si invitarea unor branduri reprezentative pentru piata locala sa isi spuna povestea succesului reputational si de branding in carte; lansarea volumului XI Superbrands Romania si acordarea trofeelor Superbrands in cadrul galei festive preconizate a avea loc in debutul anului 2025, odata cu sarbatorirea a 20 de ani de existenta a Programelor Superbrands in Romania. Volumul aniversar dedicat Romaniei va fi ulterior publicat si pe website-ul global al organizatiei internationale Superbrands.
|