COILPROFIL estimeaza vanzari de peste 11 milioane de euro in acest an |
Hale & Structuri metalice Publicat de Elena Icleanu 25 Nov 2014 19:43 |
Afacerile producatorului de invelitori si profile metalice Coilprofil au inregistrat o crestere cu 8% in perioada ianuarie-septembrie 2014, pentru intregul an in curs conducerea companiei estimand o evolutie de 10% a vanzarilor fata de nivelul de 10 milioane de euro realizat in 2013. "Cele mai importante cresteri inregistrate in primele noua luni ale anului in curs au fost consemnate pentru sistemele livrate catre sectorul rezidential, respectiv pentru tigla metalica si sistemul pluvial, nuanta preferata fiind maro inchis mat. Unul dintre principalii factori care au generat trendul crescator a fost reprezentat de mentinerea calitatii superioare a materiei prime din care sunt realizate profilele. Stratul de protectie cu zinc este 275 g/mp, ceea ce asigura o rezistenta in timp mai mare decat a produselor similare, care nu au acea protectie. Pentru sistemul pluvial avem capacitate mare de productie, stocuri importante de materie prima de calitate si preturi competitive. Aceasta divizie dispune, in continuare, de resurse importante de dezvoltare", a declarat Liviu Mistodinis, directorul executiv al companiei.
Potrivit datelor Coilprofil, cererea de profile metalice a provenit, in acest an, in special din domeniul renovarilor, acest segment determinand o evolutie usoara a pietei locale de tigla metalica in 2014, fata de nivelul din 2013.
Coilprofil a inceput, recent, productia de tabla faltuita in cadrul fabricii de profile pe care o detine la Ceptura (judetul Prahova), linia tehnologica fiind pusa in functiune in urma unui program complex de investitii in valoare totala de 1,5 milioane de euro, care a vizat atat finalizarea mai multor linii de productie si retehnologizarea celor existente, cat si extinderea sediului administrativ si a halelor de productie, imbunatatirea serviciilor si cresterea numarului de salariati. "Promovam un nou produs pe piata, respectiv acoperisul faltuit intr-o gama larga de culori, pe care il realizam in doua variante: Click (montaj prin clipsare) si Faltz (instalare prin faltuire). Noile sortimente sunt mai sigure, avand aspect clasic si modern, in acelasi timp", a explicat Liviu Mistodinis.
Fabrica de la Ceptura functioneaza din anul 2001, producand tigla metalica, sistem pluvial, tabla cutata, panouri sandwich, casete de fatada si structurale si alte profile usoare. Unitatea are o suprafata de 12 hectare si este dotata cu utilaje si tehnologie de ultima generatie.
|