LINDAB: Livrari de tabla pe santierul Cluj Arena |
Hale & Structuri metalice Publicat de Elena Icleanu 17 Aug 2011 07:51 |
Valoarea pietei de acoperisuri si invelitori s-a situat, anul trecut, la circa 120 milioane de euro - 140 milioane de euro, din care ponderea tiglelor metalice (cotata la 51% din total), a fost de 60 milioane de euro - 70 milioane de euro, conform datelor Neomar. Potrivit informatiilor furnizate de Lindab Romania, unul dintre liderii pietei autohtone de sisteme de invelitori metalice, din punct de vedere cantitativ, vanzarile din domeniu vor depasi 27,1 milioane de metri patrati in acest an. Compania avea, in 2010, o cota de 8% pe piata invelitorilor si de 14% pe segmentul acoperisurilor metalice, inregistrand vanzari totale de 1,4 milioane de metri patrati.
Andrei Sulyok, director general al Lindab Romania: "Urmand tendinta descrescatoare a autorizatiilor de construire emise in ultimele luni, este firesc ca numarul cererilor de oferta sa fie in scadere. Aceasta este situatia reala pe care o inregistram pe segmentul produselor destinate proiectelor rezidentiale. Clientii aloca mai mult timp cercetarii, documentarii si compararii ofertelor inainte de a lua o decizie. In general, din punct de vedere geografic, zonele predilecte de vanzari sunt centrul tarii si regiunea Moldovei. Este imbucuratoare concretizarea comenzilor pentru lucrarile industriale. Unul dintre proiectele de referinta in care suntem implicati in 2011 este stadionul Cluj Arena, un proiect deosebit la care am livrat produse speciale, cum ar fi: tabla destinata acoperisurilor faltuite cu o grosime de 0,6 mm, tabla perforata de aluminiu de 0,8 mm pentru fatada impletita de la peluze si tabla perforata de 1,5 mm pentru fatada aferenta tribunelor, toate realizate cu o culoare aparte. De asemenea, in primele sase luni ale acestui an ne-am concentrat pe lansarea si promovarea gamei de tabla plana faltuita, astfel incat, in prezent, aceasta include cinci sortimente diferite, care pot fi adaptate oricaror tipuri de proiecte. Datorita strategiei respective, in prima jumatate a anului am inregistrat o crestere de 65% pe acest segment, fata de nivelul din intregul an 2010. Cel mai recent am lansat panourile de tabla plana prefaltuita SRP Click, ce reprezinta o solutie alternativa atat pentru pastrarea imaginii traditionale a cladirilor, cat si in cazul nuantarii aspectului modernist al acestora. Materialul este recomandat pentru acoperisuri cu o panta de minimum 14 grade si se potriveste majoritatii formelor de invelitoare, fiind ideal in cazul suprafetelor simple. Pentru extinderea livrarilor, investim permanent in dezvoltarea retelei nationale de distribuitori si in relatiile cu partenerii de afaceri. In acest sens, am continuat si in acest an sa infiintam centre regionale Lindab, iar la finele lunii iulie a.c. reteaua avea 20 de unitati specializate. De asemenea, am lansat programul «Academia Lindab», un proiect complex de instruire profesionala dedicat partenerilor, in valoare de 150.000 de euro. In continuare, alocam fonduri importante pentru desfasurarea activitatilor de marketing, pentru promovarea produselor din portofoliu si sustinerea vanzarilor".
|