Hale & Structuri metalice
Publicat de Elena Icleanu
04 Mai 2012 16:59
|
Divizia de sisteme pentru acoperisuri din tabla tip tigla din cadrul Ruukki Romania a inregistrat, anul trecut, o crestere de 56% comparativ cu nivelul din 2011, evolutia datorandu-se, potrivit oficialilor companiei, politicii de colaborare cu distribuitorii, campaniilor de marketing derulate, precum si adaptarii portofoliului de sisteme la exigentele clientilor locali. Totodata, cota de piata a firmei pe acest segment s-a dublat in 2011, cea mai mare pondere fiind detinuta de vanzarile de tigla metalica modelul Ruukki Monterrey. O tendinta semnificativa remarcata anul trecut a fost constituita de cresterea cererii pentru produsele din gama premium, actualmente aceasta categorie reprezentand 22% din veniturile diviziei de acoperisuri. "Piata de invelitori a inregistrat cea mai buna evolutie din intregul domeniu al constructiilor. Segmentul acoperisurilor metalice a sporit, anul trecut, cu 10%, preponderent datorita lucrarilor de renovare. Populatia a optat pentru investitii in reamenajarea caselor, acest tip de proiecte reprezentand 80% din vanzari. In ansamblu, afacerile Ruukki a crescut de cinci ori mai mult decat piata specifica", a declarat Zoltan Szoke, director de vanzari al diviziei de acoperisuri din cadrul Ruukki Romania. Potrivit datelor firmei, sectorul invelitorilor metalice a avut o pondere de 55% din totalul pietei de acoperisuri. "In 2011 am inregistrat o crestere semnificativa si pe segmentul de sisteme pluviale, acestea reprezentand aproximativ 25% din suma vanzarilor de acoperisuri", a precizat managerul diviziei. Conform oficialilor, Ruukki Romania a beneficiat, anul trecut si de avantajul de a produce la nivel local utilizand materie prima importata de la compania "mama" din Finlanda, ceea ce a permis un control mai bun al preturilor si profitului, precum si termene de livrare mai rapide. De asemenea, au fost lansate o serie de produse dezvoltate exclusiv pentru piata locala. Pentru informatii suplimentare, www.ruukki.ro
|