INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
KRONLIFT ROMANIA |
Adresa: Drumul Muntele Gaina nr. 60B, Bucuresti, S1 |
Telefon: 021 242 1466 |
Mobil: 0729 908 643 |
E-mail: silviu.enache@lift.ro |
Web site: www.kronlift.ro |
Domenii: Ascensoare si scari rulante |
Descriere activitate
Lifturi noi, modernizări ascensoare, service si întreținere. Companie specializată în întreținerea și modernizarea ascensoarelor și distribuitor oficial Orona în România. |
Prezentare companie/institutie
KRONLIFT estimeaza contractie pe piata ascensoarelor, in 2020
Silviu Enache (33 de ani)
Functia/Firma: Manager Expansiune, Kronlift Romania;
Experienta profesionala: 4 ani pe piata de utilaje/ echipamente.
Kronlift Romania, companie specializata in intretinerea si modernizarea ascensoarelor si distribuitor oficial Orona in Romania, a inregistrat o crestere de 29% a afacerilor in 2019. Desi activitatea din 2020 a inceput sub cele mai bune auspicii, Silviu Enache, manager de expansiune al grupului de firme Kronlift, estimeaza o contractie pe piata de ascensoare din acest an, atat in planul noilor vanzari, cat si al modernizarilor. Grupul Kronlift, cu o experienta de 30 de ani pe piata de ascensoare de persoane, marfa sau tip montcharge, lifturi auto si servicii, are in intretinere peste 750 de lifturi la nivel national si mai mult de 300 de clienti fideli.
- Care este impactul actualei crize asupra companiei?
- Observam o contractie a pietei de imobiliare, ce se rasfrange si asupra segmentului de ascensoare noi. Ne desfasuram activitatea intr-o piata intens reglementata, dar si cu o concurenta pe masura, dominata de multinationale, uneori in defavoarea jucatorilor locali. Profesionalismul si felul in care comunicam cu clientii si partenerii ne face sa ne evidentiem pozitiv, atat in proiecte noi, cat si in exploatarea echipamentelor instalate.
- Ce masuri ati luat, pentru continuarea in siguranta a activitatii?
- Ca masuri de preventie a raspandirii Covid-19, in cadrul Kronlift am implementat un plan de continuitate a activitatii, ce interzice echipelor noastre de montaj, service si reparatii sa se intalneasca intre ele, reprezentantii de vanzari si personalul TESA lucreaza de la domiciliu si, prin programul informatic integrat mykron, prin care tinem evidenta tuturor interventiilor, a personalului aflat pe teren in timp real, a lifturilor aflate in intretinere, monitorizam inclusiv stocurile de piese si consumabile din depozit. Fiind precauti din fire, dispunem de un stoc de piese si consumabile pentru o perioada de minim 6 luni. Personalul de interventie primeste constant echipament individual de protectie anti Covid-19 (combinezon, ecran de protectie, ochelari, manusi si masti chirurgicale, gel dezinfectant).
- Ce considerati ca trebuie sa faca guvernantii pentru limitarea efectelor negative pe piata de ascensoare?
- Companiei noastre, ca si celorlalte firme ce activeaza in domeniul ascensoarelor, ne-ar prinde bine o relaxare a prevederilor din prescriptia tehnica ISCIR PT R2/2010, referitoare la timpii maximi de realizare a interventiilor in cazul anunturilor cu persoane blocate in cabina. Suntem discriminate, ca elemente de interventie civile, avand obligatia legala de a interveni in maxim 60 minute de la solicitare in caz de persoana blocata, aceasta obligatie nefiind valabila pentru ISU, politie, pompieri, salvare etc, si nu dispunem nici de semnale acustice sau luminoase pe masinile de interventie. Guvernul ar face bine sa ajute companiile romanesti pe modelul danez, fara ajutoare de stat pentru companii cu sedii in paradisuri fiscale. Aceasta s-ar putea aplica si companiilor ce au contracte cu statul.
(articol aparut in revista TOP-Agenda Constructiilor, editia Mai 2020)
|