Agenda Constructiilor
Marti, 15 Octombrie 2019
Teraplast 2019
Home - Stiri - Info-Santiere - CFR SA: Trei oferte pentru modernizarea liniei CF Bucuresti Nord-Aeroport Otopeni
CFR SA: Trei oferte pentru modernizarea liniei CF Bucuresti Nord-Aeroport Otopeni
Info-Santiere Publicat de AG&F 27 Mar 2019 07:40
Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA informeaza printr-un comunicat ca la data de, 25 martie 2019, ora 15.00, a fost termenul-limita de depunere a ofertelor pentru licitatia aferenta proiectului „Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda Bucuresti, faza I: racord CF la terminalul T1, Aeroport International Henri Coanda Bucuresti (proiectare si executie)”. La licitatia deschisa au depus oferte, in vederea atribuirii contractului sectorial de proiectare si executie, faza I: racord CF la terminalul T1, Aeroport International Henri Coanda Bucuresti, urmatorii operatori economici:
̶            Asocierea SC Arcada Company SA – SC ISPCF SA – DB Engineering & Consulting GmbH;
̶            Porr Construct;
̶            Mapa Insaat ve Ticaret AS
Valoarea totala estimata a contractului, care are o durata de 14 luni (din care doua luni pentru proiectare si 12 luni pentru executie), este de 420.113.085 de lei, fara TVA, sursa de finantare fiind asigurata din fonduri de coeziune si de la bugetul de stat, aferente cadrului financiar 2014-2020, se mai arata in comunicatul CFR SA.
Obiectul contractului „Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda Bucuresti, faza I: racord CF la terminalul T1, Aeroport International Henri Coanda Bucuresti (proiectare si executie)”, are drept scop asigurarea unei legaturi directe intre Gara de Nord Bucuresti si Aeroportul International Henri Coanda, prin construirea unei cai ferate duble in lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN 1 si a trei podete, completate de o instalatie de centralizare electronica si o statie de calatori la terminalul T1.
Comisia de evaluare va analiza in perioada urmatoare documentele de calificare si propunerile tehnice si financiare, in vederea desemnarii ofertei castigatoare, se mai arata in comunicat.
Potrivit unor specialisti din domeniul achizitiilor publice si lucrarilor de infrastructura feroviara, acest proiect a intarziat destul de mult si sunt sanse minime ca trenurile sa poata circula pe linia modernizata Bucuresti Nord – Aeroportul Otopeni in luna iunie 2020, cand in Capitala vor fi organizate patru meciuri de fotbal de la Euro 2020. Chiar si in scenariul cel mai optimist, in care evaluarea ofertelor va fi facuta intr-un termen record si niciun participant nu va contesta rezultatul licitatiei, semnarea contractului ar putea avea loc cel mai devreme in luna mai 2019. Intrucat termenele contractuale presupun doua luni de proiectare si 12 luni executie, chiar si daca proiectantul/antreprenorul nu intarzie, lucrarile de modernizare a caii ferate Gara de Nord - Aeroportul Otopeni ar putea fi gata abia in iulie-august 2020, prea tarziu pentru Euro 2020.
 
ACADghid_proiectareLicente bim

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 146 (Octombrie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere