Agenda Constructiilor
Joi, 09 Iulie 2020
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - PORR Construct, singur ofertant pentru modernizarea liniei CF Bucuresti - Giurgiu
PORR Construct, singur ofertant pentru modernizarea liniei CF Bucuresti - Giurgiu
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 29 Apr 2020 06:00
Porr Construct a fost singura companie interesata de proiectul de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu - Nord Frontiera (Lot 1). Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA informeaza ca un singur operator economic a depus documentatia in cadrul procedurii de achizitie a serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor pe lotul 1, ce vizeaza redeschiderea circulatiei feroviare pe pod peste raul Arges, intre Vidra si Comana.
Valoarea totala estimata a contractului este de 459 milioane de lei, fara TVA, sursa de finantare fiind asigurata din fonduri externe nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 - 2020.
Procedura a avut termen limita de depunere a ofertelor vineri, 24 aprilie 2020, ora 15.00, oferta primita urmand a fi evaluata in urmatoarele 6 luni.
Garantia de participare a ofertei depusa de Porr Construct a fost verificata pe 27 aprilie, iar in perioada urmatoare comisia de evaluare va analiza si verifica etapizat documentatia depusa.
Contractul prevede proiectarea si executia lucrarilor de modernizare, in conformitate cu legislatia si reglementarile tehnice in vigoare, intre statiile Vidra si Comana (inclusiv), de la km 18+180 (capatul Y al statiei Vidra), pana la km 30+200 (capatul Y al statiei Comana), precum si modernizarea podurilor de cale ferata de pe traseu:
  • pod CF km 23+607 peste raul Arges, intre Haltele Vidra si Gradistea, care asigura supratraversarea caii ferate peste raul Arges. In zona raului Arges, traversarea va fi asigurata printr-o suprastructura de cale simpla, tip grinda cu zabrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuva de balast. Pe malul stang al Argesului (directia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (directia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m si 3 deschideri de 33 m;
  • pod km 18+265 peste raul Sabar; noul tablier va avea deschiderea de 45 m;
  • pod km 18+402 peste raul Sabar; noul tablier va avea deschiderea de 45 m;
  • pod km 28+375 peste raul Neajlov; noul tablier va avea deschiderea de 70 m.
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ACADCOVID-19bluebeamTeraSteelVideoConfAC-iul
ROCKWOOL 196
A aparut editia
IUNIE-IULIE 2020!

Autentificare

 
COVID-19
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
ERBASU CONSTRUCT
CELCO 2020
Acvatot 2019
ssab ag antrepriza generala
elmas 2017
rigips
strabag nivel 1

Parteneri

hilti
HABITAT
C4E FORUM
FPSC_2019
AICPS_30
econet
AHK 2018
ef-de-n
ROGBC 2016
Piata de Constructii 2014

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere