Agenda Constructiilor
Joi, 26 Decembrie 2024
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - PORR Construct, singur ofertant pentru modernizarea liniei CF Bucuresti - Giurgiu
PORR Construct, singur ofertant pentru modernizarea liniei CF Bucuresti - Giurgiu
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 29 Apr 2020 05:00
Porr Construct a fost singura companie interesata de proiectul de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu - Nord Frontiera (Lot 1). Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA informeaza ca un singur operator economic a depus documentatia in cadrul procedurii de achizitie a serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor pe lotul 1, ce vizeaza redeschiderea circulatiei feroviare pe pod peste raul Arges, intre Vidra si Comana.
Valoarea totala estimata a contractului este de 459 milioane de lei, fara TVA, sursa de finantare fiind asigurata din fonduri externe nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 - 2020.
Procedura a avut termen limita de depunere a ofertelor vineri, 24 aprilie 2020, ora 15.00, oferta primita urmand a fi evaluata in urmatoarele 6 luni.
Garantia de participare a ofertei depusa de Porr Construct a fost verificata pe 27 aprilie, iar in perioada urmatoare comisia de evaluare va analiza si verifica etapizat documentatia depusa.
Contractul prevede proiectarea si executia lucrarilor de modernizare, in conformitate cu legislatia si reglementarile tehnice in vigoare, intre statiile Vidra si Comana (inclusiv), de la km 18+180 (capatul Y al statiei Vidra), pana la km 30+200 (capatul Y al statiei Comana), precum si modernizarea podurilor de cale ferata de pe traseu:
  • pod CF km 23+607 peste raul Arges, intre Haltele Vidra si Gradistea, care asigura supratraversarea caii ferate peste raul Arges. In zona raului Arges, traversarea va fi asigurata printr-o suprastructura de cale simpla, tip grinda cu zabrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuva de balast. Pe malul stang al Argesului (directia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (directia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m si 3 deschideri de 33 m;
  • pod km 18+265 peste raul Sabar; noul tablier va avea deschiderea de 45 m;
  • pod km 18+402 peste raul Sabar; noul tablier va avea deschiderea de 45 m;
  • pod km 28+375 peste raul Neajlov; noul tablier va avea deschiderea de 70 m.
 
ALLBIMSISECAMRAWLPLUGhiltiABONARE REVISTETotalEnergies
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
Ubitech
strabag nivel 1
leviatan
GEWISS
AED
EDIT-Structural
konsent
rigips
BogArt
Acvatot 2019
theda mar
EURO BUILD
quadratum
SIGM
MAKITA
CONCEPT STRUCTURE
SSAB
noark
ELECTROGRUP
VEGO
CDS
concelex
DRS
Arduro
ERBASU CONSTRUCT

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<