Instalatii Electrice & Automatizari
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Mai 2019 06:29
|
Pentru primele trei luni ale exercitiului financiar curent, Signify a anuntat livrari in valoare de 1,5 miliarde euro, o profitabilitate operationala de 7,8% si flux de numerar de 55 milioane de euro (fata de perioada similara din 2018, cand acest indicator era deficitar, situandu-se la -6 milioane de euro). De asemenea, revirimentul companiei este vizibil si daca se analizeaza veniturile nete, care au crescut de la 20 milioane de euro la 44 milioane de euro. Conducerea grupului s-a declarat satisfacuta de sporul situat la 1,1% in ceea ce priveste cifra de afaceri, cu atat mai mult cu cat a survenit intr-o perioada de declin consemnata atat in Europa, cat si in China. Progresul continuu in strategia de simplificare a operatiunilor a dus la o majorare semnificativa a eficientei economice, astfel incat pe o piata care se confrunta cu o serie de provocari majore Signify reuseste sa continue alocarea de fonduri pentru sustinerea propriilor platforme de dezvoltare si pentru imbunatatirea randamentelor operationale. Prognozele pentru intregul an fiscal reconfirma ca principalele centre de profit (sistemele LED - atat cele cu utilizare rezidentiala, cat si cele destinate aplicatiilor profesionale) vor genera o crestere de 2% - 5% a rezultatelor financiare. De asemenea, sectia de lampi, care se constituie in principalul generator de cash, va consemna o scadere a rezultatelor mai lenta decat cea specifica pietei de profil in ansamblul sau. Astfel, obiectivul este de obtinere a unei marje de 11% - 13% in 2019, precum si a unui flux de numerar in cuantum de 5% din totalul vanzarilor. Pe piata locala, reprezentanta autohtona care activeaza sub numele Philips Romania a anuntat pentru 2017 o cifra de afaceri de 426,25 milioane de euro, cu peste 10% fata de anul precedent.
|