Agenda Constructiilor
Luni, 22 Iulie 2024
RAWLPLUG
Home - Stiri - Producatori & Furnizori - DYO BALKAN vizeaza dublarea numarului de clienti
DYO BALKAN vizeaza dublarea numarului de clienti
Producatori & Furnizori Publicat de Elena Icleanu 09 Feb 2011 08:45
Piata autohtona de lacuri si vopsele decorative ar putea continua sa se deprecieze si in 2011, insa diminuarea se va pondera fata de anii anteriori, contractia fiind estimata de reprezentantii firmelor din domeniu la maximum 10%. Astfel, valoarea segmentului specific va ajunge la 190 milioane de euro, dupa ce anul trecut indicatorul respectiv s-a redus pana la circa 210 milioane de euro (dupa o diminuare de 20% fata de nivelul din 2009). Cei mai optimisti manageri prevad cel mult o stagnare a sectorului de lacuri si vopsele.
 
Bogdan Panescu, director de vanzari al firmei Dyo Balkan: "Piata interna de vopsele decorative a scazut cu aproximativ 25% in 2010, cu o pondere mai mica in lanturile de magazine tip Do-It-Yourself (aproximativ 15%), insa a avut un impact negativ major in cadrul firmelor de constructii si retail-ului traditional. Cu toate acestea, vanzarile firmei noastre au inregistrat o crestere cantitativa, in special datorita livrarilor de tencuieli decorative si deschiderii a doua centre regionale de distributie in Cluj-Napoca si Iasi. Livrari importante am consemnat in Bucuresti si zona de sud a tarii. Cele mai solicitate produse din portofoliu au fost Dyomarine, Parketex si Dyoplaster (tencuiala decorativa). Pentru 2011, principalul nostru obiectiv este reprezentat de dublarea numarului de clienti, mentinerea preturilor la nivelul anului 2010 si creearea unei noi imagini (cu elemente de ambalare noi si cu o vizibilitate sporita a marcii, prin activitati de tip «outdoor»). Strategia pentru dezvoltarea companiei in intervalul urmator vizeaza lansarea de produse inovatoare (portofoliul din Turcia al firmei Dyo fiind de cel putin trei ori mai mare decat cel din Romania), cresterea fortei de vanzari, identificarea unor distribuitori strategici si asigurarea unei contributii mai importante la cifra de afaceri a celor doua centre de distributie. Dintre dificultatile intampinate, pot fi amintite: sporirea costurilor necesare desfasurarii unei activitati comerciale si lipsa fondurilor (atat ale populatiei, cat si pentru investitii). O alta problema este aceea ca piata a fost invadata de produse «low-cost», cu o calitate necorespunzatoare. Principalele atuuri care ne diferentiaza de celelalte firme competitoare sunt reprezentate de experienta celor 55 de ani de activitate a grupului pe segmentul de vopsele si de pozitia de lider in domeniu pe o piata a constructiilor mult mai matura, respectiv cea din Turcia".
 
ABONARE REVISTEALLBIMSISECAMhilti
ROCKWOOL 196
Editia
IUNIE/IULIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 183 (Iunie/Iulie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
strabag nivel 1
leviatan
ERBASU CONSTRUCT
konsent
Acvatot 2019
SIGM
Ubitech
CDS
CONCEPT STRUCTURE
theda mar
rigips
BogArt
concelex
quadratum
Arduro
SSAB
viarom
MAKITA
EDIT-Structural
noark
siniat
ness project

Parteneri

top 500
AHK 2022
HABITAT
FPSC_2019
AICPS_30
ROGBC 2016
top 500
top 500
econet
ef-de-n

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander