In cel de-al treilea trimestru al anului fiscal 2024 – 2025, grupul Hornbach Holding AG & Co. KG si-a majorat vanzarile cu 1,3%, acestea ajungand la 1,505 miliarde euro. Rezultatele au beneficiat de o crestere organica in intreaga Europa. Cu toate acestea, evolutia generala a cifrei de afaceri a continuat sa fie afectata de prudenta consumatorilor, in special in ceea ce priveste cheltuielile mari si achizitiile discretionare. Veniturile ajustate EBIT in intervalul analizat au ajuns la 34,6 milioane euro, in scadere cu 28,1 % fata de anul precedent, in conformitate cu asteptarile si partial influentate de cresterile salariale. La nivelul primelor noua luni ale exercitiului financiar curent, vanzarile nete au fost de 4,95 miliarde euro (+0,5%), iar EBIT ajustat a crescut cu 11,4% la 300 milioane de euro, c urmare a imbunatatirii continue a marjelor brute si a gestionarii cu succes a costurilor. In consecinta, profitul pe actiune in primele trei trimestre a sporit la 11,84 euro, de la 9,59 euro, cat era in perioada corespunzatoare a anului precedent. Conducerea grupului a subliniat ca s-a obtinut un rezultat solid in cele noua luni analizate, Hornbach castigand cote de piata suplimentare in majoritatea tarilor in care desfasoara operatiuni comerciale. Pentru mentinerea avantajului competitiv sunt necesare in continuare procese extrem de eficiente si o gestionare riguroasa a costurilor, au mai aratat oficialii germani care au adaugat ca in pofida ciuda mediului de consum dificil, abordarea este in general optimista, la finele lunii februarie a.c. urmand sa fie redeschis centrul de bricolaj din Nürnberg, pentru ca in 2025 – 2026 sa aiba loc alte inaugurari in Germania, Austria si Romania. Avand in vedere performantele sezoniere tipice preconizate pentru trimestrul al patrulea, previziunile de profit ale grupului raman neschimbate, expertii mizand pe venituri EBIT ajustate de 254,2 milioane de euro si pe vanzari la nivelul intregului an fiscal de 6,161 miliarde euro. De reamintit faptul ca in Romania Hornbach detine in prezent noua magazine, amplasate in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), Brasov, Timisoara, Sibiu, Oradea, Constanta si Cluj-Napoca.