PARTENER: Se mizeaza pe extinderea retelei de distributie |
Producatori & Furnizori 26 Mar 2010 11:07 |
Raspunzand unor intrebari referitoare la evolutia pietei de scule si unelte pentru constructii, Ani-Maria Nitu, director de vanzari al firmei Partener, din Bacau, a precizat ca, pentru acest an, se previzioneaza o crestere a cifrei de afaceri a companiei, fundamentata pe extinderea gamei de produse, a retelei de magazine proprii si distribuitori specializati si pe dezvoltarea parteneriatelor cu furnizori de prestigiu international.
Ani-Maria Nitu, director de vanzari al firmei Partener, din Bacau: “Asumandu-ne o viziune proactiva in fata instabilitatii mediului actual de afaceri, ne-am fixat ca obiectiv prioritar testarea riguroasa a credibilitatii partenerilor. Astfel, au fost analizate istoricul, evolutia si datele economico - financiare ale fiecarui potential colaborator si au fost elaborate planuri concrete de prevenire, minimizare sau control al riscurilor. Masurile adoptate au permis o buna pozitionare pe piata de profil, astfel incat diminuarea cifrei de afaceri la nivelul retelei Partener a fost considerabil mai mica in raport cu scaderea inregistrata, in general, de livrarile de scule, utilaje si echipamente. Mai mult decat atat, pentru anul 2010 previzionam o crestere a cifrei de afaceri fundamentata pe extinderea gamei de produse, a retelei de magazine proprii si distribuitori specializati si pe dezvoltarea parteneriatelor cu furnizori de prestigiu international. La momentul actual, avem 18 magazine care functioneaza sub sigla Partener si, conform estimarilor pentru urmatorii doi ani, numarul acestora va ajunge la 35. In ceea ce priveste specificitatea cererii, am constatat o orientare progresiva a clientilor catre produsele ce indeplinesc cerinte imediate sau, la polul opus, catre cele cu grad ridicat de profesionalism. Nota comuna a celor doua tendinte ramane exigenta furnizarii unor pachete de servicii complete, pornind de la consilierea in alegerea produsului pana la serviciile post-vanzare. Pentru intervalul 2010-2011, grupul Partener si-a propus sa mentina avantajul competitiv conferit de statutul de principal distribuitor al produselor Makita (pe segmentul sculelor electrice), de pozitia de importator la majoritatea gamelor de articole comercializate (sudura: Telwin, Lincoln Electric; compresoare: Fini, Abac; utilaje pentru constructii: Bomag, Enar; generatoare: Tecnogen si Pramac; echipamente de curatat sub presiune: Lavor Wash; pompe, hidrofoare: Ebara, Kerself, Grundfos) si de pozitia de producator de hidrofoare. In plus, dezvoltarea de produse sub marca proprie - Wasserkonig, Wassertechnik; Tehnoweld si Technik - va deveni o activitate constanta pe termen mediu si lung”. |