Vanzari cu 20% mai mari pentru Top Mosaic |
Actualitatea interna 18 Aug 2008 12:15 |
Top Mosaic, din Bucuresti, a consemnat vanzari in crestere cu peste 20% in primul semestru al anului curent, raportat la perioada similara a lui 2007. Planurile conducerii firmei prevad o majorare a volumului comercializat anual cu minimum 60% pentru 2008, fata de anul trecut. "O majorare semnificativa a vanzarilor s-a produs, insa, in trimestrul al treilea al a.c.
Comenzile de mozaic onorate in aceste aproape trei luni sunt deja cu circa 85% superioare comparativ cu perioada iulie-septembrie 2007", a afirmat Irina Muraru, specialist relatii-clienti din cadrul societatii. Reprezentantul firmei a precizat ca intervalul iunie-septembrie este, de regula, cel mai activ din punct de vedere al pietei de vanzari a mozaicului, aceasta afacere fiind in stransa corelatie cu activitatea de constructii si renovari. Mozaicul din sticla, deosebit de solicitat Majorarea cifrei de afaceri a companiei fost obtinuta datorita mai multor factori, cum ar fi asimilarea mozaicului in trendurile locale de design sau consolidarea brandului propriu Top Mosaic - destinat profesionistilor acestui domeniu. Produsul care a inregistrat cele mai multe livrari este mozaicul - sticla sablata, in culori simple (rosu, alb, bej, albastru, negru, verde, galben etc.) sau cu mixuri din doua-trei culori (verde-alb, roz-alb-rosu), produs prezent pe piata de 5 ani. Solicitari semnificative sunt inregistrate si pentru mozaicul - sticla lucioasa cu irizatii (maro, verde si auriu), mozaicul - ceramica gen "pebbles" neregulate (turcoaz, negru, alb si rosu) si mozaicul - piatra naturala cu design deosebit, utilizat in interior pentru pereti si pardoseli, dar si la exterior pentru terase, alei si fatade. Pentru informatii suplimentare, www.topmosaic.com |