ANCHOR: Investitii de peste 550 milioane euro si noi branduri in portofoliu |
Antreprenori & Dezvoltatori Publicat de Stelian DINCA 26 Mai 2023 12:53 |
Anchor Grup, unul dintre cei mai puternici dezvoltatori de real estate de pe piata locala, ofera o experienta de cumparaturi mai diversa si mai complexa dupa ce noi branduri partenere se alatura portofoliului sau de retail, in centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania.
Cu 25 de ani de experienta in Romania si o investitie totala de peste 550 de milioane de euro, compania continua sa dezvolte mixul de branduri pe segmentul sau de retail, pentru a oferi vizitatorilor sai o experienta completa de cumparaturi, aducand mai aproape de comunitate concepte exclusive si marci dorite. Gradul de ocupare in cele doua centre comerciale din portofoliul Anchor Grup este de peste 99%.
Atat Bucuresti Mall, cat si Plaza Romania si-au consolidat relatiile de parteneriat cu unele dintre cele mai cunoscute si iubite marci din segmentul de retail, si isi imbunatatesc si extind continuu portofoliul de chiriasi, promitand sa raspunda cerintelor comunitatii si nevoilor pietei, luand in considerare indeaproape profilul consumatorului.
Una dintre cele mai noi intrari in randul brandurilor prezente in Bucuresti Mall este Teilor Orange Concept, care aduce in centrul comercial conceptul exclusiv de magazin al celebrei companii de bijuterii. Magazinul, cel mai mare din Bucuresti, cu o suprafata de aproximativ 100 de metri patrati, se aliniaza arhitecturii brandurilor internationale, oferind o atmosfera ce aminteste de marile case internationale de bijuterii. Cu un aspect tineresc, dar confortabil si cu un design inovator si primitor, Teilor Orange Concept invita clientii sa se bucure de o experienta personalizata, ghidata la fiecare pas de consilierii sai profesionisti.
Teilor are si o locatie extinsa in Plaza Romania, oferind colectiile sale unice intr-un spatiu mai eficient si mai confortabil.
Recent, Manufaktura si-a deschis portile in ambele centre comerciale, Plaza Romania si Bucuresti Mall. Brandul aduce o experienta de leisure perfecta, intr-un decor sic, cu un design bazat pe note industrial-futuriste, elemente naturale si texturi, cu plafonul original care este compus din boabele de cafea, deja un trademark. Astfel, intreaga comunitate a celor doua centre comerciale va fi incantata sa savureze nu doar cafea delicioasa, ci si ceai traditional si deserturi gustoase.
De asemenea, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de optica din Romania, Lensa, s-a alaturat portofoliului de retail al Plaza Romania si, mai nou, si al Bucuresti Mall. Cu un design contemporan, magazinul ofera vizitatorilor sai o gama larga de produse, cu peste 100 de branduri de top. De la rame optice, ochelari de soare si de vedere, precum si lentile de contact colorate, Lensa ofera tuturor vizitatorilor atat articole clasice, cat si cele mai fashion modele.
Pandora este un alt brand care a adus un nou look magazinelor sale din Bucuresti Mall si Plaza Romania. Cu un design reimprospatat dupa procesul de renovare, Pandora intampina clientii intr-un showroom elegant si modern.
Recent, Designers Boutique, magazinul pop-up dedicat designerilor locali si produselor „made in Romania”, s-a redeschis in Bucuresti Mall, aducand, in fiecare luna, vizitatorilor sai o selectie de noi designeri romani si colectii autentice deosebite, sustinand comunitatea designerilor de moda din Romania.
In acelasi timp, compania romaneasa Anna Cori a finalizat procesul de renovare a magazinului sau din Bucuresti Mall, care aduce prospetime experientei de cumparaturi din locatie. Acum, vizitatorii se pot bucura si pot descoperi noile colectii ale brandului intr-un design si mai modern.
Branduri precum Rematch, care ofera diverse optiuni de jocuri si leisure pentru adolescenti, si Pepco, unul dintre cei mai indragiti retaileri de tip discount, creeaza o experienta de cumparaturi completa pentru comunitatea din Bucuresti Mall.
Pe de alta parte, si Plaza Romania isi intampina vizitatorii cu o multime de noutati. Mayoral, gigantul spaniol de fashion pentru copii cu o istorie de aproape un secol in industrie, a ajuns in aceasta primavara in centrul comercial. Brandul aduce produse care imbina calitatea, tendintele si functionalitatea, la preturi accesibile.
In acelasi timp, Coccodrillo, un alt brand dedicat modei pentru copii, s-a alaturat portofoliului de chiriasi ai centrului comercial Plaza Romania. Astfel, vizitatorii se vor bucura de o varietate de produse care satisfac toate nevoile celor care cauta articole moderne si de calitate.
Totodata, English Home, brandul dedicat produselor home&decor, si-a extins spatiul magazinului din Plaza Romania, oferind clientilor o colectie extinsa de produse intr-o locatie mai mare pentru o experienta de cumparaturi mai fluida si intuitiva.
Splend’or, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca de bijuterii si-a imbunatatit si magazinul din Plaza Romania. Situat in aceeasi zona, la parterul centrului comercial, brandul are o locatie extinsa cu un design in tendinte.
Zona de food court din Plaza Romania si-a extins si ea oferta, cu noi concepte fresh precum Noodlz si cu un nou restaurant cu mancare gourmet asiatica – Lee HO – si supermarketul asiatic – Go Asia, toate oferind clientilor experiente unice si aromate.
Centrele comerciale din portofoliul Anchor Grup raman adevarate destinatii one stop shop, cu un mix complet de marci de renume national si international, pentru toate nevoile si interesele, raspunzand cerintelor in continua schimbare ale pietei.
|