Agenda Constructiilor
Joi, 12 Iunie 2025
ABONARE REVISTE
Home - Stiri - Antreprenori & Dezvoltatori - CFR SA: Multi antreprenori interesati de un proiect major de infrastructura
CFR SA: Multi antreprenori interesati de un proiect major de infrastructura
Antreprenori & Dezvoltatori Publicat de Simona Ene 04 Nov 2011 09:37
Pentru realizarea lucrarilor de modernizare a liniei de cale ferata dintre localitatile Brasov si Simeria au fost inaintate 10 oferte ale unor companii sau asocieri atat autohtone, cat si din strainatate. In prezent, Compania Nationala de Cai Ferate (CFR SA) se afla in etapa de analiza a dosarelor depuse pentru reabilitarea celor 66,2 kilometri de linie ferata. Proiectul, a carui valoare se situeaza la 2,82 miliarde lei, este impartit in doua loturi, respectiv Atel - Micasasa (judetul Sibiu) si Micasasa - Coslariu (judetul Alba). De realizarea primului tronson (cu o lungime de 29,6 km) au fost interesate consortiile formate din: Astaldi (Italia) si Dafora (Sibiu); FCC Construccion (Spania), Alpine Bau (Austria), Azvi (Spania) si Straco (Bucuresti); J&P-Avax (Grecia), Eteth (Grecia) si Gemmo (Italia); Doprastav (Slovacia) si Concefa (Sibiu); Porr Bau (Austria), Wiebe (Germania) si Hochtief Solutions (Germania); Impregilo (Italia), Terna (Grecia) si Impresa Pizzarotti & C. (Italia). Totodata, pentru cel de-al doilea lot (cu o lungime de 36,6 km) au prezentat oferte companiile Sociedad Anonima De Obras Y Servicios (Spania); Copasa, Ortiz Construcctiones Y Proyectos si Contratas Y Servicios Ferroviarios (Spania); OHL ZS (Cehia), Confort (Timisoara) si Puentes (Spania), precum si Aktor (Grecia) si Arcada Constructii (Bucuresti). Valoarea primului contract va depasi 150 miliarde lei, in timp ce diferenta (de 132 miliarde lei) va fi alocata celui de-al doilea tronson. Durata totala pentru definitivarea lucrarilor, inclusiv executia instalatiilor specifice, este cuprinsa intre 36 de luni si 42 de luni, la care se adauga perioada de garantie, de doi ani dupa terminarea acestora. Proiectul este o componenta a Coridorului al IV-lea Paneuropean, fiind finantat din fonduri nerambursabile (reprezentand 85% din total) si din surse de la bugetul de stat (15%). Dupa inaugurarea sectiunii de cale ferata, viteza de circulatie va atinge 160 km/h in cazul trenurilor ce transporta calatori, respectiv 120 km/h la cele de marfa. Pentru informatii suplimentare, www.cfr.ro
 
ALLBIMTotalEnergiesBIMhilti
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 190 (Mai 2025)
 

Autentificare

Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 189 (Martie-Aprilie 2025)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
AED
noark
Arduro
BogArt
ELECTROGRUP
strabag nivel 1
SSAB
SIGM
TECNIC
Acvatot 2019
concelex
MAKITA
MCA
EDIT-Structural
Ubitech
CONCEPT STRUCTURE
theda mar
GEWISS
ERBASU CONSTRUCT
leviatan
Daikin
quadratum
KADRA
Eco Garden Construct
EURO BUILD
CDS

Parteneri

HABITAT
FPSC_2019
 

Tamplarie aluminiu Termopan Salamander Pereti cortină Tâmplărie din aluminiu urmarirea comportarii in timp a constructiilor