Antreprenori & Dezvoltatori
Publicat de Simona Ene
03 Mai 2011 12:06
|
Contractele pentru executia celor doua tronsoane de autostrada care fac legatura intre Timisoara si Lugoj au fost castigat de asocierea dintre companiile Spedition UMB (Bacau), Tehnostrade (Bacau) si Carena SpA Italia Sucursala Romania (Bucuresti), respectiv consortiul format din companiile Tirrena Scavi SpA Italia Sucursala Cluj, Societa Italiana per Condotte d'Acqua (Roma) si Cossi Costruzioni SpA Italia Sucursala Cluj. Fiecare grup de companii va executa cate un tronson din autostrada Timisoara-Lugoj, primul lot avand o lungime de 10 km (la o valoare adjudecata de 210,3 milioane de lei), iar cel de-al doilea - ce va costa 445,6 milioane de lei - va avea 25 km. Ambele decizii de atribuire au fost contestate de catre celelalte companii/asocieri participante, respectiv Confort SA Timisoara si Monteadriano Engenharia E Construcao; Tehnologica Radion, Gabriel Couto, Amandio Carvalho, Lena, Rosas si Arcadis; Construcciones Y Promociones Balzola, Rover Alcisa si Puentes (Spania); Constructii Feroviare Iasi, Colas si Egis Romania. Totodata, pentru tronsonul de 82 km, ce uneste orasele Orastie si Sibiu, au fost depuse contestatii din partea firmelor Tehnologica Radion, Gabriel Couto, Amandio Carvalho, Lena, Rosas si Arcadis, impotriva castigatorului licitatiei, respectiv Strabag (cu o oferta de 551 milioane de lei pentru 24 km) si din partea asocierii dintre Max Boegl Romania, Geiger, Tancrad si Primacons pentru Straco Grup si Studio Corona Civil Engineering (377 milioane de lei). Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a raportat 64 de oferte la licitatiile pentru constructia tronsoanelor Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Lugoj-Deva si Orastie-Sibiu, in valoare de 3,45 miliarde lei. Din totalul acestora, singurele loturi ce nu au fost contestate au fost doua din tronsonul Nadlac-Arad, unul ce apartine tronsonului Orastie-Sibiu si autostrada Lugoj-Deva. Pentru informatii suplimentare, www.cnadnr.ro
|