Charisma HCM proceseaza date pentru 12% din totalul fortei de munca din Romania |
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 26 Nov 2020 14:03 |
TotalSoft, unul dintre cei mai importanti furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrala si de Est, sustine comunitatea partenerilor de business din Romania prin furnizarea gratuita a chatbot-ului Timea care digitalizeaza procesele de HR si ofera angajatilor un mediu sigur si eficient atunci cand lucreaza de la distanta.
Acest demers vine in contextul pandemic actual in care protejarea sanatatii si sigurantei angajatilor este principala prioritate a TotalSoft. Solutiile TotalSoft sprijina mediul de business din Romania, greu incercat in ultimele luni, prin cresterea productivitatii departamentului de resurse umane si oferirea de experiente pozitive angajatilor.
„Cu totii stim cat de consumatoare de timp pot fi anumite cereri indreptate catre HR. Timea reprezinta o interfata prietenoasa, care raspunde rapid la intrebari precum cele legate de managementul timpului, eliberarea de adeverinte si alte documente standard de HR, administrare date personale, proceduri interne sau acces la date de contact ale colegilor. Feedback-ul primit de la clientii care il folosesc zi de zi este unul pozitiv, acestia reusind sa automatizeze activitatile repetitive, specialistii HR putandu-se astfel concentra pe activitati care aduc valoare adaugata”, a declarat dl. Mihai Gavan, Charisma HCM Global Sales Director, TotalSoft.
Chatbotul Timea acopera 80% dintre procesele desfasurate in cadrul departamentului de HR, semnand cereri de concediu, cereri medicale sau raspunzand la intrebarile cele mai frecvente ale angajatilor. Timea este conectata la solutia Charisma HCM care proceseaza datele a peste 600.000 de angajati, aproximativ 12% din totalul fortei de munca din Romania, care activeaza cu preponderenta in industriile retail, distributie, financiar, productie, servicii, constructii, agricultura, energie si medicala.
Experienta de pana acum demonstreaza ca pentru o companie din domeniul Oil&Gas cu peste 3.500 de angajati se pot automatiza peste 7000 de astfel de activitati intr-o singura luna, activitati care, in lipsa unei solutii, ar fi necesitat un efort de cel putin 350 de ore.
“In contextul actual in care siguranta si sanatatea angajatilor nostri este o prioritate pentru Grupul KMG International, noua aplicatie sustine eforturile de a optimiza interactiunea departamentului de HR cu angajatii, dar si de a reduce timpul de rezolvare a cererilor acestora. In plus, angajatii nu trebuie sa se mai deplaseze la sediu pentru fiecare solicitare si raspunsul e imediat, oferit la orice ora. Implementarea acestei solutii tehnice este in linie cu directia strategica adoptata de Grup inca din 2015 pentru digitalizarea activitatilor si operatiunilor sale, care vizeaza imbunatatirea modelului de afaceri si a functiilor de business, a modului de raportare si de generare de noi venituri si oportunitati in toate ariile de activitate”, a mentionat dl. Adrian Stoian, Head of Human Resources Services Center and Travel din cadrul KMG ROMPETROL Services Center.
|