DocProcess tinteste triplarea numarului de clienti si afaceri de 10 milioane euro |
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 16 Sep 2020 11:52 |
DocProcess, o companie romaneasca de tehnologie cu o reprezentare puternica la nivel international, lanseaza o noua pozitionare de brand si o noua identitate vizuala ca parte a efortului de extindere a serviciilor la nivel global. Cu o prezenta comerciala in Romania, Franta, Belgia si Luxemburg, DocProcess se pregateste pentru noua etapa de expansiune, in care isi propune sa traverseze Europa si sa atraga noi clienti din Statele Unite ale Americii si regiunea Asia-Pacific.
„Am lucrat la o noua strategie de dezvoltare a companiei, ceea ce ne-a condus catre necesitatea de repozitionare a brandului DocProcess, precum si lansarea unei noi identitati vizuale. Astazi mai mult ca oricand, liderii companiilor inteleg puterea si valoarea adaugata a transformarii digitale. Ceea ce noi aducem in plus, o viziune pe care am aplicat-o constant dar pe care nu am comunicat-o ca atare, este transformarea digitala la nivelul intregului ecosistem de business. Asadar, nu doar o automatizare in interiorul companiei, ci o automatizare a tuturor proceselor documentare existente intre o companie si partenerii acesteia, fie ca sunt furnizori, clienti, institutii financiare sau administrative. La DocProcess, definim viitorul colaborarii intre organizatii si ne dorim ca de astazi sa facem acest lucru si la nivel global,” a declarat Liviu Apolozan, fondator DocProcess.
Aplicatiile construite cu ajutorul platformei DocProcess sprijina companiile in vederea cresterii rentabilitatii, acestea avand controlul complet al proceselor operationale cu partenerii lor. Cu control deplin si vizibilitate asupra proceselor, care includ gestionarea contractelor, Purchase-to-Pay, Order-to-Cash, logistica si multe altele, companiile se pot dezvolta mai rapid, economisind timp si bani. Platforma DocProcess este personalizabila si compatibila cu peste 200 de programe de contabilitate sau sisteme ERP.
In 15 ani de la infiintare, DocProcess a crescut de la un start-up romanesc la un scale-up cu o reprezentare la nivel international. Compania are birouri in Bucuresti, Brasov, Paris si Grenoble, iar echipa sa numara peste 50 de angajati. In prezent, DocProcess are un portofoliu de peste 3.500 de clienti de renume in Europa. Conducerea se asteapta sa tripleze numarul de clienti si sa atinga o cifra de afaceri de peste 10 milioane de euro in urmatorii 5 ani.
Noua pozitionare de brand si identitatea vizuala au fost realizate cu sprijinul agentiei de creatie din Londra, Omobono, companie specializata in colaborarea cu firme de tehnologie B2B. Proiectul face parte din strategia de crestere adoptata de DocProcess in urma infuziei de capital primita de la Morphosis Capital in septembrie 2019.
Strategia de dezvoltare cuprinde cresterea cotei de piata in Franta, precum si continuarea extinderii in tarile Benelux, urmata de Marea Britanie si Statele Unite. Pentru a accelera acest proces, DocProcess are in vedere accesarea de noi runde de finantare din partea unor fonduri de investitii internationale renumite.
|