SAP ofera companiilor si autoritatilor software gratuit in lupta impotriva Covid-19 |
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 24 Mar 2020 13:37 |
Pentru a-si ajuta clientii sa faca fata provocarilor sociale si economice din aceasta situatie exceptionala generata de Covid-19, SAP, lider global in transformare digitala, si Qualtrics, companie de experience management din portofoliul SAP, au lansat noi solutii de Experience Management (XM) dedicate companiilor, institutiilor de invatamant, respectiv autoritatilor guvernamentale si organizatiilor de sanatate publica, pe care le pune gratuit la dispozitia acestora.
Solutiile vor ajuta pe de-o parte companiile si angajatii sa faca fata impactului muncii de la distanta, iar pe de alta parte autoritatile, prin facilitarea pre-screening-ului de Covid-19, identificand cetatenii cu risc ridicat si indreptandu-i catre resursele adecvate. Institutiile de invatamant pot utiliza, de asemenea, software-ul pentru a se asigura ca elevii, studentii si profesorii sunt in siguranta si sanatosi si ca isi pot continua cursurile online intr-un mod eficient.
„Ne aflam in aceasta situatie impreuna: angajati, angajatori, sector public sau privat. Modul in care gestionam si analizam nevoile si experientele oamenilor devine critic pentru continuitatea mediului economic si a societatii in general, de aceea expertiza SAP si Qualtrics este pusa acum la dispozitia tuturor pentru a trece impreuna peste aceasta criza”, a declarat Irina Tache, HXM Sales Executive SAP Romania.
XM Remote Work Pulse - cum sa-ti ajuti angajatii sa lucreze eficient de acasa
Un numar in crestere de angajati lucreaza de acasa, iar situatia fara precedent genereaza incertitudine atat la nivel personal, cat si profesional, multi dintre ei s-ar putea simti coplesiti in aceasta perioada. Asadar, pentru companii devine tot mai importanta intarirea culturii organizationale, mentinerea unor legaturi stranse, comunicarea regulata si rezolvarea sarcinilor de lucru intr-un mod eficient. Pentru a veni in intampinarea acestora, SAP ofera gratuit companiilor solutiile XM Remote Work Pulse, solutii predefinite care actioneaza ca un barometru live in intelegerea nevoilor, provocarilor si starilor de sanatate psihica si fizica a angajatilor.
Public Health Covid-19 Pre-screening & Routing - pentru organizatii de sanatate publica
In contextul pandemiei de Covid-19, publicul se confrunta cu o multitudine de informatii: de la posibile simptome, incidente ale comunitatii, diverse reglementari etc. Volumul mare de apeluri catre institutiile si organizatiile guvernamentale creeaza o serie de provocari, de la imposibilitatea de a oferi tuturor celor in nevoie asistenta solicitata, pana la faptul ca organizatiile de sanatate publica au dificultati in a intelege care sunt cele mai mari nelamuriri ale populatiei si a-si concentra eforturile in aceste directii.
In acest sens, SAP ofera acces gratuit la solutia XM Covid-19 Pre-Screening & Routing, solutie pre-configurata, care poate ajuta organizatiile si publicul larg prin doua masuri: elaborarea unui sondaj care ajuta la trierea nevoilor de informare ale publicului inainte de a suna departamentele publice de sanatate si oferirea unui raport care prezinta clar topul celor mai solicitate informatii si volumul real al cererilor. Cu ajutorul acestei solutii, organizatiile pot beneficia de o reducere a numarului de apeluri, se pot concentra asupra pacientilor aflati intr-un stadiu critic si ii pot directiona catre resursele potrivite.
Healthcare Workforce Pulse XM Solution - pentru lucratorii din sistemul de sanatate
Spitalele se confrunta in prezent cu un volum din ce in ce mai mare de pacienti infectati, o cerere crescuta de echipamente si necesitatea de a acorda prioritate procedurilor si operatiunilor non-COVID-19. Solutia Healthcare Workforce Pulse este conceputa pentru a ajuta comunitatea medicala in lupta impotriva virusului COVID-19 pentru a raspunde rapid la feedback-ul angajatilor, inclusiv la cererile de echipamente, problemele de siguranta si solicitarile de sprijin emotional.
Solutia COVID-19 Dynamic Call Center Script a fost creata pentru a ajuta departamentele de call-center din sistemul de sanatate sa ofere publicului informatii si raspunsuri relevante la intrebarile acestora despre COVID-19. Angajatii din call-center pot realiza un triaj initial al simptomelor, se asigura ca apelantii primesc cele mai relevante informatii si tin sub supraveghere cei mai importanti metrici: volumul de apeluri, subiectele de ingrijorare, locatii geografice si multe altele.
Remote Learning Pulse XM Solution - pentru elevi si studenti
Aceste solutii ajuta institutiile de invatamant sa se asigure ca elevii si studentii sunt sanatosi si pregatiti pentru a face trecerea la programe de invatare la distanta. Higher Education: Remote Learning Pulse XM Solution (pentru colegii si universitati) si K-12 Education: Remote Learning Pulse XM Solution (pentru gradinite, scoli si licee) constau in cate doua sondaje - Snapshot si Check-In - ambele create de cercetatorii Qualtrics XM. Fiecare dintre aceste sondaje vine, de asemenea, cu propriul sau raport integrat.
Institutiile de invatamant au, de asemenea, posibilitatea sa ia pulsul si cadrelor didactice cu solutia Remote Educator Pulse. Solutia ajuta managementul acestor institutii sa descopere daca profesorii sunt pregatiti pentru a preda cursuri la distanta si pentru a ramane conectati in aceasta perioada de criza.
|