INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
DAVIDE EL BRAVO SRL |
Adresa: B-dul Mihai Viteazu nr. 2C, Drobeta-Turnu Severin, Judet Mehedinti |
Telefon: 0762-061.315 |
E-mail: davideelbravo@gmail.com |
Domenii: Tamplarie din PVC, aluminiu si lemn | Consultanta pentru afaceri, finantare si management | Mobilier, dotari & constructii modulare | Topografie, cadastru, geodezie, masuratori BONA si scanare 3D |
Descriere activitate
Consultanță fonduri europene, proiectare structuri pentru construcții, proiectare infrastructură, producător de tâmplărie din PVC și mobilier din PAL. |
Prezentare companie/institutie
Davide El Bravo pregateste noi proiecte pentru obtinerea de finantare
Paula-Andreea Alecu (41 de ani)
Functia/Firma: director executiv, Davide El Bravo;
Experienta profesionala: 16 ani pe piata de constructii.
Davide El Bravo, societate privata romaneasca certificata ISO 9001-2015 si ISO 14001-2015 pentru consultanta in obtinerea de fonduri europene si servicii de proiectare, lucreaza, din luna iunie 2022, la definitivarea a 9 documentatii tehnice, din care 6 actualizari de DALI si elaborarea de studii de fezabilitate pentru mai multe proiecte de lucrari publice ce vor fi derulate, in perioada urmatoare, de UAT Municipiul Drobeta. Documentatiile sunt realizate in proportie de 70%, urmand a fi definitivate in lunile urmatoare. De asemenea, in lunile care au mai ramas din 2022, dar si in 2023 si 2024, specialistii de la Davide El Bravo vor realiza mai multe proiecte de actualizare de studii de fezabilitate, aprobarea de indicatori tehnico-economici si semnarea de contracte de finantare pentru un portofoliu divers de proiecte ce vor primi finantare prin programul "Anghel Saligny". Compania are o experienta vasta in aceste domenii de avizare si obtinerea de finantare din bugete nationale, in perioada 2017-2022 elaborand proiecte tehnice pentru aproape 40 de proiecte finantate prin PNDL I si II, precum si alte proiecte tehnice/SF/DALI si alte studii tehnice pentru alte 60 de proiecte publice, din diverse domenii de activitate.
- Ce proiecte aveti in lucru in aceasta perioada si ce ne puteti spune despre acestea?
- Incepand cu data de 20 iunie 2022 (data ordinelor de incepere elaborare servicii), echipa Davide El Bravo lucreaza intens, pentru o perioada de 3 luni, conform contractelor incheiate cu UAT Municipiul Drobeta, la definitivarea a 9 documentatii tehnice, din care 6 actualizari de DALI, doua DALI si un Studiu de Fezabilitate. Documentatiile vizeaza, astfel, elaborarea DALI pentru reabilitarea Colegiului National Traian, actualizarea DALI pentru modernizarea Scolilor Gimnaziale Nr. 6, Nr. 14, Nr. 3, Alice Voinescu, Constantin Negreanu - Scoala Nr. 9 si Nr. 15. De asemenea, elaboram DALI pentru reabilitarea Gradinitei cu program prelungit Nr. 22, precum si Studiul de Fezabilitate pentru reabilitarea Colegiului National Pedagogic Stefan Odobleja, toate din Drobeta Turnu Severin. La data de 22 august 2022, stadiul de elaborare a acestor documentatii tehnice este de aproximativ 70%. Pentru urmatoarea jumatate de an, dar si pentru perioada 2023-2024, ne propunem sa ne concentram atentia pe actualizarea Studiilor de Fezabilitate si aprobarea indicatorilor tehnico-economici si semnarea contractelor de finantare prin Programul "Anghel Saligny" pentru 12 beneficiari, Unitati administrativ teritoriale din Judetul Mehedinti.
Vom oferi, de asemenea, solutii financiare si tehnice de consultanta si asistenta de inalta calitate, tinand cont de nevoile specifice, obiectivele, ideologia si cultura fiecarui client in parte, in perspectiva asigurarii unei cresteri si dezvoltari durabile a companiei si comunitatii, acordand atentie tuturor detaliilor referitoare la elaborarea documentatiilor de proiect. - Cum a evoluat activitatea companiei in primele 6 luni din 2022 si ce estimari aveti pentru perioada urmatoare?
- In 2021, cifra de afaceri a companiei a depasit 3,1 milioane de lei, fiind cu 11% peste nivelul realizat in urma cu un an, insa 2022 a fost destul de dificil, din cauza efectelor pandemiei, dar si a contextului geopolitic, schimbarilor majore de pe piata constructiilor, cresterilor de preturi pentru materiale, combustibili si energie. Astfel, in prima jumatate din 2022, cifra de afaceri este similara celei din aceeasi perioada a anului 2021. Avand in vedere ca societatea isi desfasoara activitatea pe mai multe ramuri, atat de proiectare, consultanta, achizitii, cat si de productie de tamplarie PVC si mobilier din PAL, speram ca lucrurile sa se mentina in acelasi ritm, iar pana la sfarsitul acestui an estimam sa mentinem cifra de afaceri la un nivel comparabil cu anul 2021.
- Cum vedeti evolutia investitiilor in infrastructura in 2022 si cum credeti ca se va dezvolta aceasta pe termen scurt si mediu?
- In prezent, pe fondul noului context geopolitic si al inflatiei, traversam o perioada de incertitudini si ne ramane doar speranta ca autoritatile vor lua masuri concrete si se vor implica in vederea restabilirii echilibrului pe piata constructiilor si, de asemenea, se vor concentra pe adoptarea de noi masuri de finantare. Suntem siguri ca programele PNRR si "Anghel Saligny" vor avea clar un impact major asupra proiectelor de infrastructura, avand in vedere ca avem experienta in finantarea proiectelor prin PNDL etapele I si II (39 de Proiecte Tehnice, elaborate de Davide El Bravo aprobate la finantare prin Programul PNDL 2017-2020). Riscul ce ar putea infrana absorbtia de fonduri ar fi, in continuare, cresterea de preturi pe piata constructiilor, ce ar duce la intreruperea lucrarilor si nefinalizarea acestora. De asemenea, nu vreau sa fiu pesimista, insa un alt risc major este constituit de lipsa personalului/resurselor umane pe piata de profil.
- Cum resimtiti, in cadrul companiei, cresterile de preturi din domeniul constructiilor si de pe piata energiei?
- Referitor la cresterea preturilor din domeniul constructiilor, este cert ca acestea au afectat si vor afecta in continuare dezvoltarea in domeniu. Pe partea de productie de tamplarie PVC si mobilier din PAL, ne-am confruntat nu doar cu majorari de preturi pentru materia prima si pe piata de energie, ci si cu lipsa materiei prime, ce a dus la amanarea anumitor comenzi sau finalizarea cu intarziere a acestora. Pe partea de proiectare, cresterile de preturi in domeniul constructiilor si de pe piata energiei au adus cu sine ingreunarea in evaluarea corecta, din punct de vedere financiar, a obiectivelor de investitii, iar in perioada de executie a proiectelor aflate in derulare, au generat noi riscuri de intrerupere a lucrarilor si pierdere a surselor de venit pe partea de asistenta tehnica.
Desi ne confruntam cu aceste impedimente, am reusit sa ducem la indeplinire toate obiectivele propuse si angajate, oferind in continuare servicii de calitate complete de proiectare, consultanta in managementul de proiect si achizitii, asigurandu-ne permanent ca tot ceea ce concepem este realizabil. - Ce investitii si planuri de dezvoltare aveti stabilite pentru perioada urmatoare?
- Tinand cont de domeniul in care activam, ne dorim ca pe viitor sa ne dezvoltam din ce in ce mai mult, sa ne marim echipa atat pe partea de proiectare si servicii de consultanta, cat si pe cea de productie. Ne dorim sa ne adaptam permanent la schimbari si sa pastram in permanenta un echilibru.
(articol aparut in revista Agenda Constructiilor, editia Septembrie 2022)
|