Agenda Constructiilor
Duminica, 22 Mai 2022
GRUNDFOS
PAGINA PERSONALIZATA


ING PROIECT MANAGEMENT SRL

ING PROIECT MANAGEMENT SRL

Adresa: Strada Ion Minulescu nr. 39, Bucuresti, S3
Telefon: 0730-097.578
E-mail: office@proiectare-ing.ro
Web site: www.proiectare-ing.ro
Domenii: Proiectare si inginerie | Arhitectura & design | Management de proiect | Consultanta tehnica
Descriere activitate
Servicii complete de proiectare, consultanţă tehnică și management de proiect pentru clădiri de birouri, industriale și din domeniile medical, cultural și învățământ; proiectare drumuri și poduri.
Prezentare companie/institutie
ING PM acceseaza piata proiectelor majore de infrastructura
 
 
 
 
 
 
Ing. Mihai Vadan (30 de ani)
Functia/Firma: Managing Partner, ING Proiect Management;
Experienta profesionala: 7 ani pe piata de arhitectura, proiectare si consultanta.
 
ING Proiect Management (ING PM), companie ce ofera servicii de arhitectura, inginerie si consultanta pentru proiecte publice si investitii private, a traversat o perioada favorabila activitatii in 2021, in care a contractat proiecte de anvergura si si-a consolidat pozitia pe piata. Mihai Vadan, Managing Partner al companiei, se asteapta ca anul viitor sa fie cel putin la fel de bun, cu noi proiecte contractate, dezvoltare si extinderea echipei de specialisti si parteneri. Printre proiectele la care specialistii ING PM lucreaza in aceasta perioada se afla vinaria Valea Calugareasca, mai multe scoli si gradinite in diverse localitati ale tarii, dar si la mai multe centre turistice, medicale si de agrement.
Compania a fost infiintata in 2013, ca o afacere de familie, de catre Mihai Vadan, impreuna cu tatal sau, avand sediul in Targoviste si un birou in Bucuresti. Pornit ca un business local, ING PM s-a dezvoltat rapid prin gestionarea de proiecte in toate zonele tarii, abordand, astazi, proiecte majore de infrastructura locala si regionala atat pentru constructii civile, cat si pentru drumuri sau retele edilitare.
 
- La ce proiecte lucrati in aceasta perioada si ce servicii asigurati pentru acestea?
- Suntem o companie care este specializata in realizarea proiectelor publice sau private finantate din fonduri europene sau guvernamentale. Realizam atat proiecte pentru constructii civile, cat si pentru infrastructura edilitara sau proiecte integrate. La inceput de an, in departamentul de arhitectura avem in lucru un proiect major pentru o parcare supraetajata cu structura prefabricata din beton armat, o hala de productie si depozitare, dar si cateva proiecte de infrastructura educationala. In departamentul de inginerie se lucreaza la un proiect de reabilitare si modernizare a peste 60 km de drumuri judetene si la diverse extinderi si infiintari de retele de apa si canalizare. Avem, de asemenea, peste 10 proiecte in executie pentru care asiguram asistenta tehnica sau management de proiect.
 
 
- Cum a evoluat activitatea biroului in 2021 si ce estimari aveti pentru 2022 si in perspectiva?
- Avand in vedere profilul companiei, activitatea biroului si volumul de lucru sunt influentate in mod direct de sursele de finantare disponibile pentru beneficiarii nostri. Anul 2021 a fost unul in care, desi asteptarile noastre privind deschiderea programelor de finantare din fonduri europene nu au fost indeplinite, beneficiarii au solicitat si pregatit proiecte pentru accesarea unor alte tipuri de finantari. In acelasi timp, am dedicat resurse considerabile pentru detalierea proiectelor si implementarea investitiilor pentru care am pus bazele in anii precedenti. Ne asteptam ca anul 2022 sa fie unul cel putin la fel de bun, in care sa ne consolidam si largim echipa de specialisti si parteneri.
 
 
- Ce impact vor avea noile cerinte de eficienta energetica si design in activitatea curenta? Ce schimbari vor impune acestea?
- Cerintele actuale de eficienta energetica in design stau la baza tuturor proiectelor pe care echipa noastra le propune sau le implementeaza. Reglementarile actuale nu au afectat activitatea biroului, intrucat am fost tot timpul cu un pas inainte in aceasta privinta. Am realizat multe proiecte de eficientizare energetica si am propus tot timpul solutii noi, inovatoare, prin care am respectat si chiar depasit exigentele de proiectare de constructii sustenabile. Urmarim in fiecare proiect principiile design-ului sustenabil si promovam in mod activ principiile sanatoase in constructiile pe care le proiectam.
 
 
- Cum se vor transforma materialele si tehnologiile utilizate in industria constructiilor?
- Consider domeniul constructiilor unul in care schimbarile nu isi fac loc atat de usor, si pe buna dreptate. Materialele, metodele si tehnologiile utilizate in acest moment au avantajul ca sunt verificate si dovedite si sunt bine cunoscute atat de proiectanti, cat si de ingineri si executanti, ceea ce le ofera un avantaj substantial fata de solutiile noi. Bineinteles, anumite materiale sau sisteme noi isi pot face tot timpul loc in proiecte, atata timp cat sunt potrivite si aduc beneficii pentru toate partile implicate in proiect.
- Sesizati preocupari sau initiative noi, in mediul in care lucrati, legate de conceptele de circularitate, cladiri nZEB, sustenabilitate sau "zero emisii"? S-a schimbat ceva la nivelul cerintelor clientilor?
- Asa cum mentionam si mai sus, in cadrul biroului, am adoptat inca de la inceput principiile sustenabile de proiectare si am urmarit, pe langa eficientizarea energetica, implementarea tuturor masurilor care fac o cladire sa raspunda tuturor cerintelor specifice unei economii cu emisii reduse de carbon. Desi pana de curand in multe dintre proiecte initiativa implementarii solutiilor verzi a venit din partea noastra, in ultima vreme apar din ce in ce mai des cerinte specifice din partea clientilor privind indeplinirea standardului nZEB, dar si alte cerinte specifice cladirilor verzi. Avem in lucru proiecte interesante care indeplinesc cerintele nZEB, dar si investitii care isi propun obiectivul "zero emisii".
- Care sunt principalele dificultati cu care va confruntati in aceasta perioada?
- Procesul de proiectare si avizare sufera, ca si in trecut, din cauza reglementarilor vechi si nearmonizate, modul de aplicare neunitar al legislatiei, sau, in anumite cazuri, timpul de raspuns in relatia cu autoritatile publice. Consider necesara o actualizare si armonizare a reglementarilor in constructii in perioada urmatoare, dar si o tranzitie reala catre utilizarea documentatiilor in format digital. La nivel de companie, ne propunem sa construim pe baza experientei acumulate in ultimii ani in abordarea temelor de arhitectura pentru spatii publice si sa dezvoltam ramura de inginerie prin implicarea, impreuna cu parteneri strategici, in proiecte majore de infrastructura.
 
(articol aparut in revista Agenda Constructiilor, editia Ianuarie/Februarie 2022)

Stiri & Comunicate

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
VideoConfAC-iulALLBIMAUTODESKTERAPLAST
ROCKWOOL 196
TOP-500-CONTRACTORS
A aparut editia
MAI 2022!
 
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
leviatan
ERBASU CONSTRUCT
strabag nivel 1
Acvatot 2019
CONCEPT STRUCTURE
FRONTALE
Ubitech
MAKITA
viarom
hilti
CELCO 2020
rigips
leviatan
hidroplasto

Parteneri

AHK 2022
HABITAT
FPSC_2019
AICPS_30
econet
ROGBC 2016
ef-de-n
Piata de Constructii 2014

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere