INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
PINUM DOORS & WINDOWS |
Adresa: Sos. Pipera nr. 48, Pavilion Administrativ, Et.2, Camera 19, Bucuresti, S2 |
Telefon: 021/233.34.31 |
Fax: 021/233.16.64 |
E-mail: office@pinum.ro |
Web site: www.pinum.ro |
Domenii: Usi de interior & usi de exterior |
Descriere activitate
Fabrica de usi din lemn furnirui/melaminat, blindate de intrare in apartament, ferestre lemn si PVC.
|
Prezentare companie/institutie
PINUM DOORS & WINDOWS: Extindere continua a retelei de distributie
Compania Pinum Doors & Windows - unul dintre cei mai importanti producatori autohtoni de tamplarie termoizolanta - a fost infiintata cu 20 de ani in urma de catre grupul Nusco, principal fabricant italian de usi de interior. De altfel, societatea Nusco Porte, membra a holdingului Nusco, a fost prezenta pe piata romaneasca inainte de 1989 in domeniul usilor, prin colaborarea cu fabrica Pipera - Bucuresti. In prezent, unitatea de productie a Pinum s-a dezvoltat in platforma industriala din Pipera si executa diverse tipuri de usi, livrate la nivel international.
Francesco Curcio (37 de ani)
Functia/Firma: director comercial, Pinum Doors & Windows;
Experienta profesionala: 8 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
- Detaliati activitatile de productie si distributie derulate pe plan intern.
- Portofoliul propriu de produse include usi - cu o pondere de 70% din vanzarile totale - si ferestre, capacitatea de fabricatie pe segmentul predominant de activitate situandu-se 100.000 de unitati/an. Asiguram beneficiarilor nostri o gama complexa de servicii, care include consultanta specializata, montaj etc. Reteaua de distributie a fost extinsa in 2011 prin 10 showroom-uri la nivel national, deschise in orase importante. Spatiile de prezentare functioneaza in sistem de parteneriat cu distribuitorii locali care indeplinesc standardele de calitate impuse de noi si configureaza un design unitar. In reteaua de revanzatori sunt inclusi distribuitori de tip «monobrand» (care comercializeaza exclusiv produsele noastre) sau strategici, precum Ambient, Menatwork sau alte magazine de profil. De asemenea, efectuam livrari directe catre proiecte imobiliare si derulam operatiuni de export in Europa (in special in Italia), America de Nord si pe pietele emergente din Africa.
- Cum au evoluat veniturile companiei in ultimul timp si care sunt planurile pentru perioada urmatoare? - Anul trecut, ne-am mentinut veniturile la nivelul de aproximativ 8 milioane de euro, consemnat in 2010. Pentru 2012, preconizam o crestere moderata (de aproximativ 5%), pe fondul extinderii retelei de distributie. Strategia manageriala din acest an presupune continuarea dezvoltarii retelei de distributie, prin deschiderea unor noi showroom-uri in regim de parteneriat. Totodata, avem in vedere sa extindem magazinul propriu, printr-o investitie in valoare de 0,2 milioane de euro.
- Care sunt principalele caracteristici ale pietei de profil? - Segmentul materialelor de constructii a inregistrat scaderi, inclusiv in sectorul imobiliar - situatie valabila si pe pietele externe. Desi anul acesta este caracterizat de instabilitate, speram intr-o revenire a bransei si in cresterea cererii atat din partea dezvoltatorilor, cat si a clientilor finali care investesc in renovarea locuintelor proprii. Scaderea consumului a fost dublata de neincrederea consumatorilor. Pentru a contracara aceste probleme, ne-am extins oferta, care include, in acest moment, sortimente pentru toata gama de proiecte rezidentiale si speciale (spitale, mall-uri, hoteluri, renovari de unitati locative multifamiliale etc.). De asemenea, am decis sa imbunatatim continuu serviciile auxiliare si sa lansam noi linii de produse, cu preturi mai mici.
- Caracterizati relatiile specifice de afaceri dintre furnizorii de sisteme/materii prime si producatori, in conditiile economice actuale. - Recesiunea economica nu a determinat o scadere majora a preturilor, singurul avantaj fiind reprezentat de faptul ca furnizorii au prelungit termenele de plata. De asemenea, distribuitorii de feronerie au efectuat numeroase ajustari ale preturilor. In aceste conditii, producatorii sunt nevoiti sa ia decizia de a transfera sporirea cotatiei catre pretul final al ansamblurilor promovate. (articol aparut in Fereastra, editia ianuarie/februarie 2012 )
|