IGSU: Licitatie pentru demolare /reconstructie Sediu Detasament de Pompieri Carei |
Info-Santiere Publicat de Elena Icleanu 01 Oct 2021 14:11 |
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) organizeaza licitatie pentru atribuirea contractului „Demolare si Reconstruire Sediu Detasament de Pompieri CAREI” din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „SOMES” al judetului Satu Mare”. Ofertele companiilor de constructii interesate pot fi transmise la IGSU - Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) „Imbunatatirea Managementului Riscului la Dezastre”, pe adresa publicata la finalul textului, pana la 8 noiembrie 2021, ora 14:00.
Proiectul privind imbunatatirea managementului riscului la dezastru
Titlul Contractului: Executie lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii „Demolare si Reconstruire Sediu Detasament de Pompieri CAREI” din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „SOMES” al judetului Satu Mare”.
Nr. imprumut: 8892 RO
Nr. de referinta: RO-GIES-246877-CW-RFB
1. Guvernul Romaniei a primit un imprumut de la Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare pentru a sprijini implementarea Proiectului privind imbunatatirea managementului riscului la dezastru („Proiectul”) si intentioneaza sa aloce o parte din fondurile Proiectului pentru plati prevazute in contractul de executie lucrari pentru obiectivul de investitii „Demolare si Reconstruire Sediu Detasament de Pompieri CAREI” din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „SOMES” al judetului Satu Mare”.
2. Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta solicita prin prezenta invitatie depunerea de oferte sigilate, din partea Ofertantilor eligibili, cu privire la Executia de lucrari pentru obiectivul de investitii „Demolare si Reconstruire Sediu Detasament de Pompieri CAREI” din cadrul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „SOMES” al judetului Satu Mare”, avand o durata estimata a executiei lucrarilor de douazecisipatru (24) luni.
3. Licitatia se va organiza in conformitate cu procedura de achizitii competitiva, desfasurata la nivel national, denumita “Cerere de oferte” (Request for Bids - RFB), asa cum este specificata in Regulamentul Bancii Mondiale privind finantarea proiectelor de investitii ale imprumutatilor, editia iulie 2016, revizuit in noiembrie 2017 (”Regulament de achizitii”) si este deschisa participarii tuturor Ofertantilor, dupa cum este descris in acest Regulament.
4. Ofertantii eligibili care sunt interesati pot obtine informatii suplimentare de la Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) la datele de contact de mai jos,in timpul orelor de serviciu luni - vineri 8:30-16:00.
5. Un set complet al documentelor de licitatie in limba Romana, in format electronic, va fi furnizat Ofertantilor eligibili interesati, ca urmare a unei cereri in scris, in care se vor specifica cu claritate informatiile de contact ale acestor Ofertanti, la adresele de email de mai jos. Documentatia de licitatie va putea fi descarcata de pe un link care va fi trimis Ofertantilor prin e-mail.
6. Se aduce de asemenea la cunostiinta ofertantilor eligibili care sunt interesati urmatoarele: Se va organiza o vizita la amplasament in data de 11.10.2021. Ofertantii interesati vor transmite o solicitare de participare cu minim 2 zile lucratoare inainte, la adresele de email indicate mai jos, furnizand urmatoarele informatii referitoare la persoanele desemnate sa participe la aceasta vizita: nume, telefon, e-mail, C.I. scanata. Solicitarile de clarificari la documentatia de licitatie trebuie primite de catre Angajator pana la 18 octombrie 2021, inclusiv.
7. Ofertele trebuie sa fie transmise la adresa de mai jos inainte de 08.11.2021, ora 14:00. Licitatia electronica nu este permisa. Ofertele intirziate vor fi respinse. Ofertele vor fi deschise public, in prezenta reprezentantilor desemnati ai ofertantilor si a oricaror persoane care doresc sa participe, la adresa de mai jos la data si ora 08.11.2021, ora 14:00.
8. Toate ofertele trebuie insotite de o Garantie de participare la licitatie in valoare de: 100.000 Lei.
9. Se atrage atentia asupra prevederilor Regulamentului de achizitii care mentioneaza cerinta potrivit careia Imprumutatul va comunica, in cadrul Notificarii de Atribuire a Contractului, informatii privind beneficiarul real cu referire la ofertantul castigator, in baza Formularului de Identificare a Beneficiarului Real care este inclus in documentatia de licitatie.
10. Adresa mentionata mai sus este:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta:
Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) „Imbunatatirea Managementului Riscului la Dezastre”
In atentia: Dl. Benone Gabriel DUDUC, Manager de proiect;
Bucuresti, Str. Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, cod postal 010233;
email:
Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
,
Aceasta adresa de e-mail este protejata de spamboti; aveti nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
.
Pentru invitatia de participare la licitatie, click aici!
|