Agenda Constructiilor
Sambata, 27 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - ACHIZITIE de lucrari de infrastructura de 213 milioane lei la DRDP Iasi
ACHIZITIE de lucrari de infrastructura de 213 milioane lei la DRDP Iasi
Infrastructura Publicat de AG&F 16 Iul 2019 06:00
Autoritatea contractanta Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA (CNAIR SA) organizeaza o licitatie deschisa, cu o valoare totala estimata de 213.893.069,71 lei, pentru atribuirea unui contract, sub forma de acord-cadru, care vizeaza executia lucrarilor de intretinere periodica multianuala – covoare asfaltice executate la cald pentru reteaua de drumuri nationale din cadrul DRDP Iasi, anul I- anul III, loturile 1-3.
Astfel, ofertantii interesati sa-si adjudece acest proiect trebuie sa faca dovada ca au capacitatea de a realiza in totalitate obiectul viitorului contract (acord-cadru), care il reprezinta intretinerea periodica multianuala. Prin realizarea de covoare asfaltice executate la cald pentru reteaua de drumuri nationale din cadrul DRDP. Iasi, in conformitate cu cerintele din documentatia tehnica. Termenul-limita pana la care operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de termenul-limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Data-limita de depunere a ofertelor la aceasta procedura este 6 august 2019, ora 15:00, iar ofertantii pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi, chiar si pentru toate trei.
Durata acordului-cadru este de 36 luni, iar documentatia de atribuire este atasata in integralitatea sa la fisa de date a achizitiei. Documentatia de atribuire poate fi descarcata si de pe site-ul autoritatii contractante, respectiv www.drdpiasi.ro. Operatorul economic interesat de procedura de achizitie solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire aferenta acesteia, prin intermediul SEAP, prin accesarea sectiunii dedicate intrebarilor din detaliul procedurii de atribuire in termenul stabilit in fisa de date a achizitiei. In acest sens, CNAIR SA recomanda consultarea notificarii nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitarilor de clarificari si a informatiilor suplimentare la documentatiile de atribuire / raspunsurile formulate in cazul desfasurarii procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica prin intermediul mijloacelor electronice (on-line). In situatia in care mai multe oferte considerate admisibile sunt clasate pe primul loc si au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
SISECAMABONARE REVISTERAWLPLUGALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
CONCEPT STRUCTURE
Ubitech
ness project
quadratum
rigips
siniat
leviatan
theda mar
MAKITA
viarom
concelex
noark
CDS
EDIT-Structural
Acvatot 2019
strabag nivel 1
ERBASU CONSTRUCT

Parteneri

HABITAT
top 500
AHK 2022
FPSC_2019
ef-de-n
ROGBC 2016
econet
AICPS_30
top 500
top 500

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander