Constructii Erbasu, Concelex si Bog’Art liciteaza constructia Autostrazii Litoralului |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 08 Ian 2025 17:26 |
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA a primit 11 oferte de participare la licitatia pe care o organizeaza pentru constructia Alternativei Techirghiol (30,59 km), cunoscuta ca Autostrada Litoralului, ce va traversa orasele Techirghiol si Eforie si comunele Cumpana, Agigea, Topraisar, Tuzla si 23 August si se va desfasura pe amplasament nou, fara a folosi portiuni de drum existente. Cele 11 oferte se afla in etapa de evaluare tehnica si financiara, ce are termen-limita stabilit la data de 28 martie 2025, ora 18:00.
Valoarea estimata a contractului de proiectare si executie este de 4,36 miliarde lei (fara TVA), finantarea fiind asigurata prin Programul Transport 2021-2027. Durata contractuala alocata proiectarii este de 12 luni si de 36 de luni cea alocata fazei de executie (total 48 de luni).
"Traseul Alternativei Techirghiol se desfasoara intre nodul Cumpana de pe Autostrada de Centura a Municipiului Constanta (A4) si localitatea 23 August. Acest nou drum de mare viteza va fi construit astfel incat sa fie evitata tranzitarea localitatilor Agigea, Techirghiol, Eforie, Tuzla si 23 August. Contractul prevede construirea pe traseu a mai multor structuri, facilitati si puncte de conexiune cu reteaua nationala de drumuri, respectiv: un pod peste Canalul Dunare - Marea Neagra (330 m), un pod peste DJ 391 si Valea Carlighioi (253 m), un pod pe DN38 (253,9 m), noduri rutiere la Cumpana, intre Alternativa Techirghiol si Drumul de legatura cu DN 39A, la intersectia cu DN38, in zona localitatii 23 August si un nod rutier (conexiune) intre Alternativa Techirghiol si DN 39. De asemenea, pe traseu vor fi amenajate spatii pentru servicii si doua parcari de scurta durata, dotate cu infrastructura necesara amplasarii a minimum 8 statii de incarcare rapida pentru autoturismele electrice", potrivit directorului general al CNAIR SA, Cristian Pistol.
Studiul de fezabilitate al proiectului a fost elaborat de compania Consitrans.
Tabloul complet al participantilor la licitatie
1. Kalyon Insaat Sanayi ve Ticaret AS, avand ca subcontractant si tert grupul Proyapi Muhendislik ve Musavirlik AS si ca subcontractori companiile Eckon Cei, Sixense Solutions, San Electroterm Grup, Danavi, EPC - Consultanta de Mediu, Elektra Invest, Terra Silva si Muzeul de Istorie Nationala si Arheologie Constanta;
2. Webuild Spa - Milano, cu subcontractantii Artoprod, S.I.Te. Instalatii, Muzeul de Istorie Nationala si Arheologie Constanta, Geostud, Top Rmr Construct, Terra Silva, San Electroterm Grup, Luxten Lighting Company, Elektra Invest, Pirotehnic OSB, Vertatel International si Systra S.p.A.;
3. Dogus Insaat ve Ticaret AS, cu subcontractantii EPC - Consultanta de Mediu, Muzeul National al Unirii Alba Iulia, Geostud, East Water Drillings, Vertatel International, Terra Silva, Pirotehnic OSB, Grafic Tends, Sixense Solutions, Proger Global Network si Studio Corona SRL Civil Engineering;
4. Asocierea Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Ticaret ve Sanayi AS (lider) - Straco Holding, cu subcontractantii Geotesting CI, Baxcom, Pirotehnic OSB, Muzeul de Istorie Nationala si Arheologie Constanta, Sixense Solutions, Bomaco, Elektra Invest, Geostud, Eckon Cei, Via Design, Artera Proiect, Terra Silva, Epser Ltd si Institutul de Cercetari in Transporturi Incertrans SA;
5. Asocierea Constructii Erbasu (lider) - X-Way Infrastructure - Concelex, avand ca tert grupul Vahostav, a. s. si ca subcontractori companiile Vertatel International, Geostud, Terra Silva, Primacons Group, CP Med Laboratory, SSF-RO, Pirotehnic OSB, Erbasu Total Construct, Ria Design Consulting si Muzeul de Istorie Nationala si Arheologie Constanta;
6. Asocierea Itinera SpA (lider) - Saipem SpA, cu subcontractantii Tracon, Vertatel International, Terra Silva, S.I.Te. Instalatii, San Electroterm Grup, Muzeul de Istorie Nationala si Arheologie Constanta, Tecnic Consulting Engineering Romania, Elektra Invest, CP Med Laboratory si Pirotehnic OSB;
7. Asocierea Makyol Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret AS (lider) - Ozaltin Insaat Ticaret ve Sanayi AS, cu subcontractantii Pirotehnic OSB, Vio-Top, SD Green Group, Microcip Electronics, Vertatel International, Muzeul Olteniei Craiova, Terra Silva, Infravis, General Survey Corporation, Prospect Technical Studies, Mega Mühendislik Müsavirlik AS si San Electroterm Grup;
8. Asocierea IC Içtas Insaat Sanayi ve Ticaret AS (lider) - Rotary Constructii Mentenanta, cu subcontractantii Geostud, Activ Group Management, Topo Design Solutions, Geda Com, Activ Proiectare Infrastructura, Eckon Cei, Terra Silva, Muzeul de Istorie Nationala si Arheologie Constanta, Pirotehnic OSB, Elektra Invest si Emay Uluslararasi Mühendislik ve Müsavirlik AS;
9. Asocierea Trace Group Hold (lider) - Bog'Art - Oyl Company Holding AG - GP Group JSC, cu subcontractantii Via Design, Danavi, Epser Ltd, Mithras Build, Muzeul de Istorie Nationala si Arheologie Constanta, EPC - Consultanta de Mediu, Geohidroconsult, Terra Silva, Socot, Omnia Via Signa, Ness Proiect Europe, GP Sageata Prod, Artera Proiect, Avimi Serv si Vertatel International;
10. Asocierea Automagistral-Pivden LLC (lider) - Мast-Bud Ltd - NVO "Transinzhiniryng" LLC - Gott Strasse - Perfect Consult Europe, cu subcontractantii Ymproved Management Solutions, Sixense Solutions, Portnoi si Asociatii SPARL, Inoveco, Euro Mineral Process, Via Design, Artera Proiect, IQ Media Production 2003, CP Med Laboratory, Danavi, Institutul de Arheologie "Vasile Parvan", Vertatel International, Autoprima Serv si Automagistral Pivden Ro;
11. Asocierea Mapa Insaat ve Ticaret AS (lider) - Gunal Insaat Ticaret ve Sanayi AS, cu subcontractantii Terra Silva, Cis Gaz, Vertatel International, Elektra Invest, Muzeul Judetean Satu Mare, Ria Design Consulting, Yuksel Proje AS, Geostud si Danavi.
|