LICITATIE de 33 milioane euro pentru constructie noua Sosea de Centura Horezu |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 16 Ian 2025 12:31 |
Contractul pentru constructia variantei de ocolire Horezu (judetul Valcea) a fost scos la licitatie, valoarea de atribuire fiind estimata la 166,89 milioane de lei (circa 33 milioane de euro), fara TVA. Noua centura va avea o lungime de 3,7 km, are originea la vest de orasul Horezu, pe drumul national DN 67 (km 149+535), unde se va amenaja un sens giratoriu. Traseul se desfasoara prin zona de sud a orasului, intersecteaza la km 1+955 drumul comunal DC 139 printr-un pasaj peste varianta de ocolire si apoi traverseaza printr-un viaduct raul Luncavat si DN 65C (km 110+311), intre km 2+285 si km 2+610. La km 3+250 varianta de ocolire supratraverseaza printr-un pasaj un drum local. Finalul traseului (km 3+696) presupune revenirea la drumul national DN 67 (km 154+111) prin amenajarea unei intersectii giratorii intre varianta de ocolire, DN 67 si DJ 669. In plan, traseul este alcatuit din 4 aliniamente racordate cu 3 curbe avand viteza de proiectare de 80 km/h.
Durata minima a contractului este de 63 de luni, iar cea maxima de 123 de luni, in functie de factorul de evaluare "Perioada de garantie a lucrarilor". Durata contractului de 63 luni este compusa din: 3 luni perioada de proiectare, 24 de luni cea de executie a lucrarilor si 36 de luni durata minima de aferenta perioadei de garantie.
Proiectul a fost depus pentru finantare prin Progamul Transport 2021-2027 - Variante de ocolire regionale. Contractul de lucrari va fi atribuit, astfel, cu clauza suspensiva, incheierea contractului de achizitie publica fiind conditionata de semnarea contractului de finantare. Clauza suspensiva are o valabilitate de 12 luni.
Termenul-limita pentru depunerea ofertelor este stabilit la data de 3 februarie 2025, ora 15:00.
Pentru a participa la licitatie, companiile interesate trebuie sa aiba o cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani fiscali incheiati (2021-2023) de minimum 264 milioane de lei (fara TVA). De asemenea, ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani au executat si dus la bun sfarsit lucrari similare cu o valoare cumulata de cel putin 160 de milioane de lei (fara TVA), la nivelul a maximum 3 contracte.
Ofertele vor fi departajate pe criteriul celui mai bun raport calitate-pret, componenta financiara avand o pondere de 40% in punctaj, iar cea tehnica de 60%, astfel: abordarea propusa pentru implementarea contractului (10%), Graficul Gantt (10%), experienta managerului de proiect (5%), experienta coordonatorului echipei de proiectare (5%), experienta inginerului proiectant de drumuri (5%) si a celui de poduri (5%), experienta responsabilului tehnic cu executia pentru lucrari de arta (5%), experienta inginerului responsabil cu asigurarea calitatii (5%) si perioada de garantie (10%).
Studiul de fezabilitate a proiectului a fost elaborat de compania TQM Management, din Iasi.
|