Instalatii de apa & sisteme HVAC
Publicat de Ovidiu Stefanescu
11 Aug 2015 12:12
|
Anul 2014 a generat rezultate de exceptie pentru grupul Grohe, pe toate segmentele de activitate. Astfel, exercitiul financiar precedent s-a incheiat cu vanzari consolidate de 1,58 miliarde euro, in crestere evidenta de la nivelul de 1,45 miliarde euro, raportat in 2013. Practic, incasarile au continuat sa se situeze pe un trend puternic ascendent in toate regiunile unde compania deruleaza operatiuni de comercializare. Actualmente, Grohe este o entitate de baza a viitorului concern Lixil Water Terchnology Group (LWTG), care a demarat, la 1 aprilie a.c., procedurile de reglementare legala a functionarii. Incluzand marci renumite alaturi de Grohe, cum ar fi American Standard, Joyou si Lixil/Inax, noua corporatie va promova intreaga gama de obiecte sanitare, asumandu-si o pozitie dominanta din punct de vedere concurential pe majoritatea pietelor importante de pe mapamond. In ceea ce priveste strategia de dezvoltare, aceasta se va focaliza in continuare pe inovatie tehnologica, Grohe urmand sa beneficieze in viitor de experienta detinuta de Lixil in domeniul ceramic, ceea ce va duce la conceperea unor noi solutii pentru echiparea bailor. Pentru informatii suplimentare, www.grohe.com
|