RADOX mizeaza pe o crestere de 30% a vanzarilor, in 2016 |
Instalatii de apa & sisteme HVAC Publicat de Elena Icleanu 16 Mar 2016 13:22 |
![]() In ansamblu, anul 2015 a reprezentat o perioada optima pentru companie, in pofida faptului ca piata de profil a ramas structurata, preponderent, pe utilizarea de produse standard: centrale murale, respectiv radiatoare de tip otel-panou, port-prosop si radiatoare de aluminiu. Totusi, se remarca o inclinatie a noii generatii de clienti, mai pretentiosi, inspre sistemele inteligente de incalzire si climatizare. Si in industria noastra regasim evolutii impresionante in ceea ce priveste automatizarile. De exemplu, temperatura din casa poate fi acum controlata prin intermediul telefoanelor inteligente, din orice parte a lumii", a explicat Cristiana Rosu.
In ansamblu, in topul vanzarilor realizate de companie anul trecut s-au aflat produse precum radiatoarele de design si port-prosop Radox, convectorii de pardoseala Radox, radiatoarele de aluminiu si radiatoarele tip otel-panou marca Radox, precum si intregul sistem de fitinguri si incalzire in pardoseala din gama Giacomini. In ceea ce priveste ponderea vanzarilor pe zone geografice, Capitala, dar si judetele Arges si Prahova s-au mentinut in topul vanzarilor. "Avem proiecte importante la nivelul intregii tari, insa acum dezvoltam lucrari importante, strategice, in judete precum Bihor, Timis sau Constanta", a mai spus directorul general al companiei.
Pe langa productia de radiatoare, Radox Romania deruleaza activitati de distributie a echipamentelor HVAC marcile Giacomini, Clint, Tecnoclima, Fondital, Euroclima, Dynair, Viessmann, Madel, Ecoflam, Zilmet, Sabiana, Cordivari, Wilo, Gruppo Ragaini etc., asigurand si serviciile specifice acestui tip de activitate. In ultimii sase ani, societatea a devenit producator si exportator de convectori de pardoseala.
|