VAILLANT: Crestere a ponderii inlocuirilor pe piata de centrale termice |
Instalatii de apa & sisteme HVAC Publicat de Elena Icleanu 06 Nov 2014 08:00 |
![]() Interviu cu Paul Vintila (34 de ani), Marketing & Sales Manager in cadrul Vaillant Group Romania.
- Cum credeti ca va evolua piata centralelor termice in perioada urmatoare?
- Piata centralelor termice a inregistrat, in primele noua luni ale acestui an, o evolutie similara celei din 2013. Structura cererii din domeniu se modifica in prezent, in sensul cresterii ponderii segmentului de inlocuiri si utilizare la proiectele noi. Piata este evaluata, cantitativ, la circa 140.000 de unitati vandute anual. Momentul 2015 va marca accentuarea tranzitiei catre segmentul echipamentelor de incalzire catre cele ce utilizeaza tehnologia in condensatie, in virtutea implementarii normelor europene ce pun accent pe sporirea eficientei sistemelor de incalzire
- Care sunt principalele obiective stabilite la nivel national?
- Ne propunem sa ne consolidam pozitia pe piata de profil in perioada urmatoare, acordand atentie tuturor segmentelor de piata (atat premium si mediu, cat si economic), prin abordarea dedicata a celor trei marci reprezentate in Romania: Vaillant, Saunier Duval si Protherm. Totodata, ne pregatim intreaga «arhitectura comerciala» - canale de distributie, game de produse, servicii pre- si post- vanzare - pentru indeplinirea tuturor cerintelor si prevederilor noilor normative europene ERP - (Energy Related Products), ce vor fi aplicate incepand din al doilea semestru al lui 2015. Anul trecut, marca Vaillant a obtinut statutul de Superbrand, acordat in urma evaluarilor realizate la nivelul consumatorilor de catre Superbrands Romania, pe baza unor criterii precum reputatie, calitate si diferentiere pe piata.
- Cand credeti ca se va relua trendul ascendent pe piata de profil?
- Piata sistemelor de incalzire si climatizare se afla in plin proces de reasezare, initiat de implementarea prevederilor normativelor europene cu scopul final al cresterii eficientei exploatarii echipamentelor, al reducerii emisiilor de CO2 si al sporirii cantitatii de energie provenite din surse regenerabile. Abilitatea membrilor ciclului comercial (producatori - revanzatori - clienti) de aliniere la noile cerinte si aplicarea eficienta a acestora sunt determinante in accelerarea procesului de tranzitie si pentru reluarea evolutiei naturale a pietei.
|