Instalatii Electrice & Automatizari
Publicat de Ovidiu Stefanescu
27 Iul 2015 14:47
|
Grupul Asea Brown & Boveri (ABB) a continuat si in acest an sa se orienteze conform strategiei "Next Level" ce presupune imbunatatirea rezultatelor operationale in pofida unui mediu de afaceri nefavorabil. Ca urmare, in trimestrul al doilea din 2015, comenzile s-au diminuat cu numai 4% in termeni comparabili, ajungand la 8,99 miliarde USD, in vreme ce vanzarile s-au majorat cu 3% si au atins 9,16 miliarde USD. La nivelul semestrului intai a.c., indicatorii mentionati anterior au fost de 19,4 miliarde USD (+6%), respectiv 17,72 miliarde USD (+3%). Pe segmentul automatizarilor discrete, vanzarile au cumulat 2,34 miliarde USD (+2%), iar divizia de produse de joasa tensiune a raportat venituri de 1,73 miliarde USD (+4%). In perioada urmatoare, piata din Europa va fi marcata de o evolutie modesta, avantul economic fiind blocat de situatia geopolitica din Ucraina, precum si de criza financiara ce se manifesta in spatiul elen. Pe termen lung insa cererea pe toate cele trei domenii de activitate (utilitati, industrie, transport/infrastructura) perspectivele raman pozitive. In Romania, subsidiara ABB a raportat, pentru 2014, livrari de 100,07 milioane de lei, jumatate fata de nivelul incasarilor din anul precedent. Firma activeaza prin doua birouri, care sunt amplasate in Bucuresti, respectiv in Cluj-Napoca, livrand partenerilor locali produse si servicii din domeniul tehnologiilor energetice si al automatizarilor industriale. Pentru informatii suplimentare, www.abb.com
|