Concernul international Legrand - unul dintre principalii furnizori mondiali de sisteme si solutii electrice - a anuntat, pentru trimestrul intai al anului in curs, o crestere de 7,4% a vanzarilor. Astfel, in intervalul mentionat anterior, incasarile s-au situat la 1,2 miliarde euro. Avansul a fost incurajat de efectul favorabil al fluctuatiilor valutare (+6,5%) si de achizitiile realizate recent (+2,6%). Daca se exclud rezultatele raportate in Franta, sporul organic la nivel de grup a fost de 0,1%, zona Europei de Est numarandu-se printre regiunile in care s-au obtinut performante notabile. tintele stabilite pentru 2015 raman, in linii mari, aceleasi ca la inceputul anului, preconizandu-se o crestere organica la nivel de grup situata intre -3% si 2% si o marja operationala de 18,8% - 20,1%, fara a lua in calcul impactul achizitiilor. Cele mai recente actiuni realizate pentru consolidarea concernului s-au concretizat prin integrarea companiilor IME - Italia si Valrack - India, cu vanzari cumulate mai mari de 30 milioane de euro. Oficialii companiei au remarcat revirimentul cererii din Spania, Grecia si Portugalia, in vreme ce in state precum Ungaria, Romania, Cehia, Solvacia si Turcia performantele financiare au fost deosebite. Pe piata locala, Legrand Romania a anuntat o cifra de afaceri de 53,65 milioane de lei in 2013, similara valorii aferente anului anterior. Compania promoveaza branduri precum Bticino, Cablofil, Sarlam si Zucchini, solutiile si sistemele specifice fiind distribuite prin retele profesionale, centre de bricolaj (Bricostore si Dedeman), integratori de sistem (Helios, Green Electric, Redatronic, Elsen, Gecon International etc.) si parteneri tablotieri (Electrotel, Euroelectric, Soprex International etc.). Pentru informatii suplimentare, click
aici