Instalatii Electrice & Automatizari
Publicat de Ovidiu Stefanescu
29 Iul 2015 10:04
|
Conducerea grupului Schneider Electric a declarat ca in prima jumatate a acestui an a fost focalizata pe implementarea strategiei "Schneider is on", intr-o conjunctura economica in care situatia din statele aflate in curs de dezvoltare nu este favorabila. Un obiectiv major avut in vedere in perioada analizata a fost constituit de revigorarea diviziei de produse industriale, prin implementarea unor politici coerente de crestere, eficientizare a costurilor si imbunatatire a profitabilitatii. In intervalul ianuarie - iunie a.c., vanzarile au sporit cu 9,8%, pana la 12,84 miliarde euro, cresterea organica fiind insa de -0,9%. Din punct de vedere structural, veniturile departamentului de constructii si parteneri au cumulat 5,76 miliarde euro (+0,4%), iar cele ale segmentului industrial au suferit o contractie de 2,4%, pana la 2,83 miliarde euro. In ceea ce priveste solutiile de infrastructura, acestea au inregistrat o imbunatatire de 0,7%, vanzarile atingand 2,51 miliarde euro. In Romania, subsidiara autohtona a anuntat, pentru 2014, o cifra de afaceri de 234,67 milioane de lei, cu aproape 11% mai mare fata de anul fiscal precedent. Compania locala este implicata intr-o serie de proiecte de eficienta energetica, furnizand echipamentele necesare inclusiv pentru proiecte de constructii din categoria imobilelor de birouri si centrelor comerciale. Pentru informatii suplimentare, click aici
|